Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج، هادی زارع پور در نشست طرح اعتلای بسیج فرهنگیان استان افزود: این طرح در۲۰ درصد مدارس پرجمعیت استان شامل ۱۰۰مدرسه ابتدایی، ۵۰مدرسه متوسطه اول و۵۰ مدرسه متوسطه دوم اجرایی می شود.

وی بیان داشت: این طرح با مشارکت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش و در طول سال تحصیلی برای آشنایی با راهکارهای مقابله با آسیبهای اجتماعی و فضای مجازی در مدارس و برای خانواده ها اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع پور هدف از اجرای این طرح را برنامه ریزی منسجم برای مقابله با آسیب های اجتماعی و جنگ نرم دشمن عنوان کرد و گفت: این طرح با محوریت شبکه معلم آینده ساز اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش تنها یک نهاد آموزشی نیست بلکه یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مولد سرمایه انسانی است که باید نسلی را تربیت کند که مقابله با آسیبهای اجتماعی برای آنها به یک باور درونی تبدیل شود.

زارع پور تاکید کرد: علم و مربی باید به راههای مقابله با هجمه های فرهنگی مسلح باشند و مربیان تربیتی باید خودشان مراتبی از حیات طیبه را طی کرده باشند تا بتوانند دانش آموزان را هدایت کنند.

46

کد خبر 1313373

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد ایالات متحده آمریکا سوریه باشگاه استقلال سینمای ایران دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس ترکیه کردهای سوریه عربستان قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این دیدار عصر امروز تیمهای همدان و ایلام به مصاف هم رفتند که در پایان تیم همدان 51-47 تیم ایلام را مغلوب کرد.

در ادامه این رقابتها تیم مهاباد هم فردا در آخرین بازی به مصاف تیم ایلام خواهد رفت.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت می کنند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بایرن 32 سهمیه جام باشگاه‌ها را تکمیل کرد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل