Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به برگزاری مسابقات ملی دانش آموزی، عنوان کرد: باید برگزاری مسابقات و برنامه های ملی برای استان مزایا و امتیازاتی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سعید ناجی شب گذشته(۳۰ مهرماه) در جلسه شورای آموزش و پروش، اظهار کرد: اخبار خوب موجب ایجاد نشاط و تقویت امید در جامعه می شود به ویژه خبرهای خوب از حوزه آموزش و پرورش که با زندگی مردم گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناجی با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموزان استان در حوزه های علمی و ورزشی،  گفت: باید توفیقات آموزش و پرورش و افتخارات دانش آموزان استان به درستی در جامعه انعکاس یابد.

وی اضافه کرد: مردم استان باید در جریان تمامی اخبار خوب که در پیرامون آنها به وقوع می پیوندد قرار گیرند و این امر وظیفه  دستگاه های اجرایی است.

ناجی با اشاره به ظرفیت های موجود در قانون شورای آموزش و پرورش، افزود: باید بتوان از ظرفیت های قانون این شورا در تقویت هر چه بیشتر آموزش و پرورش استان استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه توسعه فضای آموزشی در هرمزگان باید جدی دنبال شود،  تصریح کرد: ماده ۱۸ قانون شورای آموزش و پرورش ظرفیت خوبی است که می توان در توسعه فضای آموزشی استان از آن بهره گرفت.

وی با اشاره به ضرورت همسویی جلسات متعدد استان با یکدیگر، اظهار کرد: برای افزایش بهره بری با همسو سازی جلسات متعدد استان با یکدیگر باید بتوان از مصوبات  این جلسات در حوزه های مختلف استفاده کرد.

 وی خاطر نشان کرد: باید بتوان میان جلسات متعدد استان همسویی ایجاد کرد تا در یک مسیر هماهنگ حرکت کرده و نتیجه مطلوبی برای استان به دست آید. 

ناجی با اشاره به برگزاری مسابقات ملی دانش آموزی، عنوان کرد: باید برگزاری مسابقات و برنامه های ملی برای استان مزایا و امتیازاتی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری  برنامه های ملی باید بتوان ظرفیت های استان را معرفی و امتیازاتی برای هرمزگان کسب کرد در این صورت است که می توان گفت میزبانی مسابقات و برنامه های ملی برای هرمزگان مفید بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی منطقه هرمزگان استانداری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا

همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا و اجرای برنامه‌های متنوع در دبستان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

عروسک‌های داد و کاکا به عنوان نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان با هدف تاثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان، مقابله با آسیب‌های تک فرزندی، فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته است.

همچنین در این مدرسه زنگ سلامت نواخته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا+عکس
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب
  • افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب