Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:16:59 GMT

توسعه فضای آموزشی در هرمزگان باید جدی دنبال شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۲۹۶

توسعه فضای آموزشی در هرمزگان باید جدی دنبال شود

ناجی با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموزان استان هرمزگان در حوزه های علمی و ورزشی، گفت: باید توفیقات آموزش و پرورش و افتخارات دانش آموزان استان به درستی در جامعه انعکاس یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « سعید ناجی » در نشست شورای آموزش و پروش استان هرمزگان، افزود: اخبار خوب موجب ایجاد نشاط و تقویت امید در جامعه می شود به ویژه خبرهای خوب از حوزه آموزش و پرورش که با زندگی مردم گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی اضافه کرد: مردم استان باید در جریان تمامی اخبار خوب که در پیرامون آنها به وقوع می پیوندد قرار گیرند و این امر وظیفه  دستگاه های اجرایی است.

 

ناجی با اشاره به ظرفیت های موجود در قانون شورای آموزش و پرورش، افزود: باید بتوان از ظرفیت های قانون این شورا در تقویت هر چه بیشتر آموزش و پرورش استان استفاده کرد.
 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه توسعه فضای آموزشی در هرمزگان باید جدی دنبال شود،  تصریح کرد: ماده ۱۸ قانون شورای آموزش و پرورش ظرفیت خوبی است که می توان در توسعه فضای آموزشی استان از آن بهره گرفت.

 

وی با اشاره به ضرورت همسویی جلسات متعدد استان با یکدیگر ، گفت: برای افزایش بهره بری با همسو سازی جلسات متعدد استان با یکدیگر باید بتوان از مصوبات  این جلسات در حوزه های مختلف استفاده کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: باید بتوان میان جلسات متعدد استان همسویی ایجاد کرد تا در یک مسیر هماهنگ حرکت کرده و نتیجه مطلوبی برای استان به دست آید.

 

ناجی به برگزاری مسابقات ملی دانش آموزی اشاره کرد و افزود: باید برگزاری مسابقات و برنامه های ملی برای استان مزایا و امتیازاتی داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری  برنامه های ملی باید بتوان ظرفیت های استان را معرفی و امتیازاتی برای هرمزگان کسب کرد در این صورت است که می توان گفت میزبانی مسابقات و برنامه های ملی برای هرمزگان مفید بوده است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کربلا کانون های مساجد اربعین ۹۸ کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان شورای آموزش و پرورش فضای آموزشی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم