Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و السلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر در دانشگاه آزاد قزوین گفت: جهان به برکت امام حسین و حماسه اربعین با اسلام آشنا شده است.

حجت الاسلام و السلمین عابدینی افزود: حماسه اربعین دل‌ها را به هم نزدیک کرده و موجب وحدت و یکپارچگی مسلمانان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین اضافه کرد: اربعین فرصت معنوی فوق العاده‌ای است که باید از آن بهره گرفت.

او همچنین گفت: امروز به کوری چشم دشمنان امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیشتر از همیشه است و باید قدردان این نعمت باشیم.

نوحه خوانی و سینه زنی از دیگر برنامه‌های مراسم عزاداری بود.

مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر به مدت سه شب در مسجد امام رضا دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر  در مسجد امام رضا دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشور‌های مختلف، بیش از ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت و حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که فردا پنجشنبه سی ام فروردین در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشور‌های مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

سومین همایش بین المللی معرفت و رسالت حسینی با حضور اساتید دانشگاه و مرکز پژوهش‌های کربلا (وابسته به عتبه حسینی)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، سندیکای دانشگاهیان کربلا، مرکز مطالعات راهبردی حشد الشعبی، ستاد فرهنگی اربعین و بنیاد بین‌المللی اربعین و با شرکت اندیشمندانی از شش کشور عراق، ایران، کویت، سوریه، ترکیه و بحرین دانشگاه صنعتی فرات الاوسط برگزار می‌شود.

در این همایش آیت الله دقیق از علمای مبارز عراق، آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، آل کاظم سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، عبدالامیر قرشی معاون پژوهشی عتبه حسینی و چند تن از رؤسای دانشگاه‌های ایران و عراق و رئیس مرکز مطالعات راهبردی حشد در اربعین و مقاومت اسلامی طوفان الاقصی و بازتاب‌های جهانی فرهنگ و شعائر حسینی و چشم انداز‌های جهانی اربعین سخنرانی خواهند کرد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز