Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان نجفی درباره سریال «ستایش۳» و مدت زمان ساخت این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: با توجه به اینکه در دو فصل قبل نیز حضور داشتم، فصل سوم سریال ستایش از لحاظ کشش دراماتیک قصه دارای پیچیدگی‌ها و جذابیت‌های بیشتری نسبت به دو فصل قبل است و هرچقدر به قسمت‌های پایانی نزدیک‌تر می‌شویم این پیچیدگی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری این سریال حدود چهار ماه به طول انجامید.

بازیگر سریال «ستایش» در خصوص همکاری مجدد خود با سعید سلطانی تصریح کرد: سعید سلطانی انسان بسیار دوست داشتنی، با اخلاق، خوش فکر و کار بلدی است که در تولید فیلم بسیار به بازیگر کمک می‌کند و آدم همیشه دوست دارد با وی کار کند.

وی پیرامون بازخورد مردم سریال «ستایش۳» اذعان کرد: به نظر بنده بازخوردها اوایل زیاد خوب نبود، اما امروز نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و البته این اتفاق طبیعی است، همیشه مخاطبین در اوایل پخش سریال کمی جبهه می‌گیرند، چه نسبت به سریال‌های چند فصلی این چنینی که بازیگران و کلیت کار را نسبت به فصل‌های قبل مقایسه می‌کنند و چه سریال‌های تک فصلی که در ابتدا هنوز قصه و بازی‌ها برایشان جا نیفتاده است، به‌طورکلی این روزها بازخوردهای خوب و رضایت‌بخشی از مجموعه تلویزیونی «ستایش۳» دریافت می‌کنم.

وی در خصوص ادامه دار بودن سریال ستایش و تولید فصل ۴ این سریال اظهار کرد: به نظر بنده با توجه به نوع پایان فصل سوم سریال می‌تواند ادامه دار باشد و ما شاهد ادامه تولید این سریال باشیم، اما این تصمیمی است که سازندگان کار و مدیران تلویزیون باید اتخاذ کنند.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1313395

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ستایش بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون ایالات متحده آمریکا سوریه باشگاه استقلال سینمای ایران دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس ترکیه کردهای سوریه استان لرستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانو ریوز به سونیک پیوست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کیانو ریوز بازیگر «جان ویک» صداپیشگی شخصیت «شدو» را در «سونیک خارپشت ۳» بر عهده گرفت. در این مجموعه فیلم انیمیشن بن شوارتز در نقش سونیک و همچنین جیم کری در نقش دکتر روباتنیک شرور صداپیشگی می‌کنند.

در بازی «سونیک خارپشت» شخصیت «شدو» یا «سایه» یک جوجه‌تیغی انسان‌نما با خز سیاه است، در حالی که پوست سونیک آبی است و شدو به نوعی ضدقهرمان و اغلب آنتاگونیست سونیک است.

کیانو ریوز که بازیگر فیلم‌هایی چون «سرعت»، «دراکولای برام استوکر» و «آیداهو خصوصی من» و همچنین مجموعه «ماتریکس» است، بازیگر اصلی «جان ویک» هم است و در فیلم «بالرین» که در فضای «جان ویک» می‌گذرد، در برابر آنا دی آرماس ظاهر خواهد شد. ریوز همچنین قرار است در «خوشبختی» در کنار عزیز انصاری، ست روگن، کیک پالمر و ساندرا اوه جلوی دوربین برود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی،جف فاولر که ۲ فیلم نخست «سونیک» را ساخت، کارگردان آخرین دنباله آن هم خواهد بود. «سونیک ۳» ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ در سینماها اکران خواهد شد.

این مجموعه انیمیشن از موفق‌ترین فیلم‌های پارامونت است که در گیشه‌های جهان در مجموع با ۲ فیلم نخست فروشی ۷۲۵.۲ میلیون دلاری را ثبت کرده است. این استودیو یک سریال در همین فضا را هم در دست ساخت دارد.

این فیلم‌ها داستان سونیک، یک جوجه‌تیغی آبی‌رنگ را دنبال می‌کند که می‌تواند با سرعت مافوق صوت بدود و با کلانتر شهر (مارسدن) همکاری می‌کند تا دانشمند دیوانه دکتر روباتنیک (کری) را متوقف کند.

۲۴۵۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895917

دیگر خبرها

  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • کیانو ریوز به سونیک پیوست
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • ولخرجی بچه پولدارها برای زیبایی‌شان خبرساز شد