Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:00:54 GMT

راهیابی شش قایق ایران به فینال رقابت ها

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۳۷۵

راهیابی شش قایق ایران به فینال رقابت ها

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از امروز اول آبان ماه در چونگجو کره جنوبی آغاز شد که در پایان اولین روز این رقابت ها شش قایق ایران موفق شدند به فینال این بازیها راه یابند.

مریم امیدی پارسا در دور مقدماتی روئینگ تک نفره سنگین وزن بانوان در گروه خود اول شد و مستقیما به فینال راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با برگزاری دور مقدماتی روئینگ تک‌نفره سبک‌وزن بانوان، نازنین ملایی با قرارگیری در رده نخست گروه خود، مستقیما به فینال این ماده صعود کرد.

بهمن نصیری در دور مقدماتی روئینگ تک نفره سنگین وزن مردان در گروه خود در رتبه نخست قرار گرفت و مستقیما به فینال این ماده راه پیدا کرد.

در ادامه مسابقات با برگزاری دور مقدماتی روئینگ دونفره سنگین‌وزن مردان عاقل حبیبیان و سیاوش سعیدی در گروه اول مقدماتی در جایگاه دوم قرار گرفتند و به فینال راه پیدا کردند.

هانیه خرسند و نازنین رحمانی در رده دوم مسابقه تعیین خط روئینگ دونفره سنگین‌وزن قرار گرفتند و به مرحله فینال راه یافتند تا در فینال با پاروزنان چین، کره‌جنوبی، تایلند و ژاپن رقابت کنند. زینب نوروزی و کیمیا زارعی هم در گروه اول دور مقدماتی روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان دوم شدند و به فینال این ماده صعود کردند.

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از اول تا پنجم آبان ماه در چونگجو کره جنوبی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4753908

منبع: مهر

کلیدواژه: ژاپن ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی والیبال ایران والیبال کشتی فرنگی کشتی آزاد ووشو قهرمانی جهان جام حذفی ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم