Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@20:59:25 GMT

استاندار زنجان از مسجدداودقلی زنجان بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۴۰۷

استاندار زنجان از مسجدداودقلی زنجان بازدید کرد

استاندار زنجان با حضور در مسجد داودقلی، ضمن دیدار با امام جماعت و اعضای فعال این مسجد، در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فتح اله حقیقی شامگاه گذشته در مسجد داودقلی زنجان حاضر و از فعالیت ها وموفقیت های این مسجد قدردانی کرد.

 

دراین دیدار امام جماعت مسجد داودقلی زنجان هم ضمن خیرمقدم گویی اقدام به معرفی طرح بازسازی جامع مسجد داودقلی کرد و گفت: با مشاوره های مختلف وبرنامه های ویژه قصد داریم طرح مرکزجامع خانواده را در این مسجد پیاده سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی گفت: ما قصد داریم مدیران متعهد، دیندار، متخصص، صالح و انقلابی برای جامعه تربیت وتقدیم کنیم و مدتی است اقدام به بازمهندسی مسجد کرده وپایگاه فعال اجتماعی دراین مکان ایجاد کردیم.

وی در پایان ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مسجد و کسب رتبه های برتر و لوح زرین مسجد طراز اسلامی توسط این مسجد، از استاندار محترم زنجان خواست پیگیر اجرای طرح مرکزجامع خانواده باشند ودراین مسیر از کمک های ارزشمند خود دریغ نکنند.

 

استاندارمحترم در پایان در موکب های مسجد داودقلی زنجان حاضر شده و از زحمات جوانان ونوجوانان مسجد تشکر کردند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد اربعین ۹۸ کانون های مساجد کربلا منطقه آزاد اروند حب الحسین یجمعنا مسجد داودقلی زنجان استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رفیعی با اشاره به نگرانی‌ها در خصوص فرزندآوری و اجرای قانون جوانی جمعیت، گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب و شکل گیری گفتمانی در این خصوص، تاثیر مثبتی را در جامعه برجای گذاشت.

وی افزود: تعداد ولادت‌ها در استان در سال ۹۷، هشت درصد و در سال ۹۸ نیز ۱۱ درصد نسبت به قبل کاهش یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ادامه داد: از سال ۹۸ به بعد شیب نزولی ولادت در استان متوقف شد که نشانگر توجه مردم به سیاست‌های جوانی جمعیت است و باید اهتمام بیشتری در این خصوص از سوی دستگاه‌ها صورت گیرد.

رفیعی گفت: در سال ۹۸ در شرایط کرونایی ۱۶ هزار و ۳۳۲ ولادت به وقوع پیوست و در سال ۹۹ هم ۱۵ هزار و ۱۴۶ ولادت در استان ثبت شد که این میزان ولادت، کاهش هفت درصدی را نسبت به مدت مشابه قبل نشان می‌داد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ در استان ۱۴ هزار و ۱۵۲ مورد ولادت با کاهش ۵.۵ درصد ثبت شد، افزود: طی سال گذشته نیز ۱۳ هزار و ۹۲۳ مورد واقعه ولادت گزارش شد که کاهش یک و نیم درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی با بیان اینکه اتخاذ سیاست‌های تشویقی و وقوع برخی شرایط موجب بروز این مهم شد، گفت: اقدامات خوبی در اجرای سیاست‌های فرزندآوری در استان انجام گرفت.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه کار‌های فرهنگی در قالب تشکل‌های مردم نهاد درخصوص ازدواج و فرزندآوری انجام می‌شود، افزود: فعالیت خیریه‌های استانی نیز در این زمینه اثرگذار بوده است.

رفیعی با بیان اینکه دستگاه‌های متولی باید با نگاه حمایتی، تسهیلگر فعالیت‌های تشکل‌های مردمی در این حوزه باشند، ادامه داد: به منظور پیشگیری از سقط جنین در استان، کارگروهی تشکیل شد که برنامه‌های آن به صورت جدی در کنار اجرای طرح نفس (نجات فرزندان سالم از سقط) پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این کارگروه با اقدامات سلبی و به صورت جدی با تمامی مراکز و افرادی که به صورت غیرقانونی در این حوزه فعالیت دارند، برخورد می‌کند، خاطر نشان کرد: مقامات قضائی استان نیز پشتیبانی لازم را دارند که امیدواریم با مجموعه این اقدامات، توقف شیب نزولی جمعیت و افزایش نرخ باروری و جایگزینی جمعیت را در استان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی