Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، سیدجمیل احمدی در جلسه شورای آموزش تحقیقات بخش کشاورزی، اظهار داشت: اگر شرایط همکاری ۱۳۴ آموزشگاه ازاد فنی و حرفه ای در استان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ایجاد شود، موفقیت آموزش در بخش کشاورزی کردستان تضمین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احداث مراکز سنجش صلاحیت حرفه ایی در شهرستان های کردستان به عنوان یک دستور کار اولویت دار توسط فنی حرفه ای استان پیگیری و زیرساخت های اجرای این اقدام فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان ادامه داد: تدوین سند مهارتی سه ساله با رویکرد محلی و منطقه ای با هدف شناسایی ظرفیت و پتانسیل های همه شهرستان های استان اجرا شده و با اتمام سند پنج ساله در راستای گام دوم سازمان فنی و حرفه ای متولی آموزش های مهارت غیر رسمی شد.

احمدی با بیان اینکه در راستای یکپارچه سازی آموزش مهارت سازی با هدف ایجاد وحدت رویه در امر آموزش اقدام می شود، یادآور شد: بازنگری در مشاغل جهاد کشاورزی با تشکیل و عملیاتی کردن کار گروه مشترک با تعیین مسئولیت و وظایف محوله می تواند حرکتی بزرگ برای رصد و اجرای مشاغل مختلف کشاورزی در استان کردستان باشد.

وی بیان کرد: سنجش مهارت یکی از مهمترین اقدامات فنی و حرفه ای استان کردستان است که صلاحیت حرفه ایی مورد سنجش‌ قرار می گیرد و در حال حاضر در مرکز استان این مرکز به عنوان مصوبه سفر مقام معظم رهبری احداث و دائر است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: نباید ظرفیت های بخش خصوصی نادیده گرفته شود و استفاده صحیح از ظرفیت بخش خصوصی می تواند موفقیت در این حوزه را تضمین کند.

کد خبر 4753923

منبع: مهر

کلیدواژه: توسعه کشاورزی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین سانحه تصادف قزوین شهرکرد گرگان شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری ها و دستور رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری پروژه بلندمرتبه‌سازی در حاشیه باغ گیاه‌شناسی ملی ایران تا سقف ۵ طبقه محدود شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم سید مجتبی خیام نکویی، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار داشت: با پیگیری های که از طریق شخص رئیس جمهوری انجام شد با حضور وی در باغ گیاه شناسی ایران به شهردار و رئیس شورای شهر دستور توقف داده شد.

وی افزود: رئیس جمهور در تاریخ 15 اسفندماه سال 1402 دستور توقف ساخت و ساز را به شهردار و رییس شورای شهر صادر کردند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد:با پیگیری ها و دستور مشخص رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری توقف ساخت تا پنج طبقه داده شده است.

بنابراین گزارش بر اساس توافق انجام شده مقرر شده باقی مانده این برج ها در فضای دیگری ساخته شود.احداث این برج می‌توانست صدمات جبران ناپذیری به این باغ ملی وارد کند و حتی قطع یا کاهش منابع آبی این باغ نیز مطرح شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد