Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@21:01:42 GMT

پیروزی بزرگان در هفته سوم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۴۶۴

‍‍‍‍‍‍

رئال مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ، منچسترسیتی و پاری سن‌ژرمن، هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را با برد پشت سرگذاشتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آغاز این هفته از رقابت‌ها، دیشب در گروه ِای - رئال مادرید با تک گل دقیقه ۱۸ تونی کروس در زمین گالاتاسرای به برتری رسید و کمی از بحران خارج شد   در دیگر بازی این گروه، پاری‌سن‌ژرمن در خانه‌ی بروخه ۵ - ۰ پیروز و به صعود نزدیک‌تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پاریسی‌ها، امباپه ۳ گل و ایکاردی ۲ گل به ثمررساندند. با این نتیجه، پاری سن ژرمن با ۹ امتیاز، بالاتر از رئال و بروخه در صدر جدول ایستاد.

در گروه بی - بایرن مونیخ ۳ - ۲ از سد میزبانش المپیاکوس گذشت. رابرت لواندوفسکی دو بار و کورنتین تولیسو Corentin Tolisso برای بایرن در این بازی گل زدند و برای نماینده یونان هم، یوسف العربی و گیلرمه دوس سانتوس Guilherme dos Santos Torres موفق به گلزنی شدند.
از همین گروه، تاتنهام با ۵ گل میهمانش ستاره سرخ بلگراد را درهم کوبید و به روند ناکامی‌های خود در این فصل پایان داد.
در جدول، بایرن مونیخ با ۹ امتیاز در صدر ایستاده و تاتنهام با ۴ امتیاز دوم است.

در گروه سی - منچسترسیتی ۵ - ۱ آتالانتا را درهم شکست. در این بازی پس از اینکه آتالانتا با پنالتی روسلان مالینوفسکی Ruslan Malinovskiy پیش افتاد، رحیم استرلینگ سه گل و سرخیو آگوئرو دو گل به ثمررساندند و برد قاطع سیتی زِن‌ها را رقم زدند.
در دیگر بازی این گروه، شاختار و دیناموزاگرب به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. در جدول، سیتی ۹ امتیازی است و بالاتر از دیناموزاگرب و شاختار در صدر است.

و سرانجام در گروه دی - یوونتوس در حالی که تا دقیقه ۷۷ با یک گل از میهمانش لوکوموتیو مسکو عقب بود، با ۲ گل پیاپی پائولو دیبالا به پیروزی ۲ - ۱ دست یافت.
اتلتیکو مادرید هم با یک گل بایرلورکوزن را شکست داد. تک گل اتلتیکو را آلوارو موراتا به ثمر رساند. در جدول این گروه، یوونتوس و اتلتیکو مادرید با هفت امتیاز، اول و دوم هستند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
در ادامه دیدار‌های هفته سوم، امشب، در گروه ایی: سالزبورگ با ناپولی و خنک با لیورپول، در گروه اف: اینتر با دورتموند و اسلاویا پراگ با بارسلونا، در گروه جی G: لایپزیگ با زنیت و بنفیکا با لیون و در گروه اچ: آژاکس با چلسی و لیل با والنسیا به مصاف هم می‌روند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام بایرن مونیخ یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته منچسترسیتی را از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشت. رئال در بازی برگشت یک چهارم نهایی این رقابت‌ها حریفش را در ضربات پنالتی شکست داد و به دور نیمه نهایی صعود کرد.

تونی کروس، هافبک‌ رئال مادرید، رویارویی با بایرن مونیخ را یک بازی سخت پیش بینی می‌کند و به نظرش آن‌ها پس از عدم موفقیت در بوندس‌لیگا روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده‌اند.

کروس به سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت:"این یک جدال واقعی بود، باید تا آخر به این باور ادامه می‌دادیم و این ویژگی واقعی رئال است. ایمان داشتیم که حداقل می‌توانیم به ضربات پنالتی برسیم و هر چه داشتیم را در زمین گذاشتیم."

بازی مقابل بایرن مونیخ؟

اکنون به مصاف بایرن مونیخ خواهیم رفت که آرسنال بزرگ را شکست داد و تیم بسیار خطرناکی هستند. بعد از اینکه نتوانستند در بوندس‌لیگا قهرمان شوند، تمرکزشان روی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. بازی بعدی ما در ال‌کلاسیکو 4 روز دیگر برابر بارسلوناست و این تمام چیزی است که به آن فکر می‌کنم.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا؟

لیگ قهرمانان برای رئال مادرید بسیار مهم است، ما این تورنمنت را دوست داریم و دوباره توانایی خود را نشان دادیم، قبل از ضربات پنالتی آسیب دیدم و با اینکه امیدوار بودم در جمع گلزنان باشم، در خارج از زمین زجر کشیدم.

تاکتیک بازی مقابل منچسترسیتی؟

می‌خواستیم کمی بیشتر توپ را در اختیار داشته باشیم تا کمی استراحت کنیم چون تعقیب دائمی آن خسته کننده است اما تیم حریف به ما فشار می‌آورد و اگر فرم خود را دست می‌دادیم با 5 یا 6 گل به ما ضربه می‌زدند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • ژابی آلونسو: مشتاق تماشای رئال-بایرن هستم
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی