Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف ‌گلستان با اشاره به افتتاح ۹ پروژه اقتصادی و عمرانی در دهه وقف با سرمایه‌گذاری ۳۲ میلیارد تومان گفت: بزرگترین مجتمع تجاری و خدماتی موقوفه در ۱۰۲ غرفه در این ایام افتتاح می‌شود. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: برنامه‌های دهه وقف از چهارم آبان ماه در استان آغاز و در این مدت 128 برنامه در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی، نواختن زنگ انشای وقف در مدارس استان، برگزاری برنامه‌های ترویجی، قرآنی و فرهنگی و غیره از برنامه‌های این ایام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به تامین زیرساخت‌ها در زائرسراها و امامزادگان استان گفت: در این بخش 66 پروژه عمرانی به مساحت 26 هزار مترمربع و با هزینه 14 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. اجرای این پروژه‌ها 2 هزار و 29 نفر روز اشتغال ایجاد کرده بود.

بازدید رئیس سازمان اوقاف از بزرگترین باغ موقوفه یکپارچه کشور در گلستان+تصاویراخبار اربعین 98| برکات فراوان یک موقوفه در ملایر؛ اطعام چند‌ هزار زائر ایرانی و غیر‌ایرانی اربعینرشد 1.5 برابری عوائد ناشی از موقوفات؛ یک ریال از درآمد موقوفه‌ها از لارستان خارج نشده است

وی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری و احیای بافت تاریخی با مشارکت راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، شهرداری گرگان و غیره نیز 21 پروژه در قالب احیای تکایا، امامزادگان و سایر موقوفات داریم.

سلیمانی‌فرد از افتتاح 9 پروژه بزرگ عمرانی با سرمایه‌گذاری 32 میلیارد تومان در دهه وقف خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین پروژه‌های این بخش افتتاح بزرگترین مجتمع تجاری و خدماتی در 102 غرفه در گرگان است که به طور مستقیم برای 200 نفر شغل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم