Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا برادران در تشریح آخرین برنامه‌های پیش بینی شده ورزشی در استان اردبیل همزمان با هفته تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار مهر بر ضرورت فراگیرسازی ورزش در نقاط مختلف استان تأکید کرد و افزود: توسعه خانه‌های ورزش روستایی منزل گاهی برای همگانی سازی ورزش و موفقیت در بعد قهرمانی آن است.

وی عنوان کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی تجهیز بیش از ۵۰ خانه ورزش روستایی در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته تا در این خصوص بتوانیم به برنامه‌های هدفگذاری شده دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل از تجهیز خانه‌های ورزشی روستایی در ۱۰ شهرستان استان خبر داد و افزود: ۸ روستای مستقر در شهرستان اردبیل، ۶ روستای شهرستان پارس آباد، ۴ روستا در مشگین‌شهر، ۶ روستا در خلخال، ۵ روستا در گرمی ، ۵ روستا در بیله سوار و در شهرستان‌های سرعین، نمین، کوثر و نیر نیز هر کدام ۴ روستا تجهیز خواهند شد.

برادران به چگونگی تجهیز این خانه‌های ورزشی نیز اشاره کرد و ادامه داد: اعطای میز و راکت تنیس روی میز، میز فوتبال دستی، دارت، شطرنج، تاتامی و یک سری اقلام ورزشی با حضور مسئولان استانی و کشوری به صورت کاروانی از مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری حسین رضازاده با ۲۴ دستگاه نیسان به روستاهای هدف ارسال خواهند شد.

پیش بینی ۴۵۰ برنامه ورزشی در اردبیل

وی در ادامه از تداوم برنامه‌های هفته تربیت بدنی در استان اردبیل خبر داد و افزود: در این خصوص بیش از ۴۵۰ برنامه در سطح استان پیش بینی شده که کلید آغازین این برنامه‌ها همراه با برگزاری اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان با حضور ورزشکارانی از کشور جمهوری آذربایجان بود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش‌های پیاده روی، مسابقات شطرنج بانوان شمال غرب کشور در بخش ناشنوایان، نواختن زنگ مدرسه با مشارکت آموزش و پرورش در هنرستان تربیت بدنی و یکی از مناطق محروم، بازرسی و تشویق باشگاه‌های ورزشی که بیشترین همکاری را با مجموعه‌های نظارتی داشتند از دیگر برنامه‌های محوری این هفته است که بخشی از آن انجام پذیرفته و بخشی دیگر نیز طی امروز و فردا عملیاتی خواهد شد.

برادران به برگزاری سومین دوره بین المللی مربیگری کوهپیمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه با همکاری فدراسیون مربوطه و حضور مربیانی از سراسر جهان در اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: همزمان با هفته تربیت بدنی مسابقات متنوعی در سطح قهرمانی استانی پیش بینی شده است.

وی در پایان از بهره برداری زمین ورزشی چمن طبیعی شهر هیر و زمین‌های چمن مصنوعی سرپوشیده شهید رجایی و شهید خدنگی شهرستان اردبیل طی هفته جاری خبر داد.

کد خبر 4753919

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش روستایی محمدرضا برادران اداره کل ورزش و جوانان اردبیل اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین سانحه تصادف قزوین شهرکرد گرگان شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احمدی دوشنبه شب در نشست شورای اداری تنگستان عنوان داشت: در ششم ماه دوم سال گذشته در اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر یک سند چشم اندازه تنظیم شده که در کجا باید مدرسه ساخته شود و سه پارامتر به صورت کاملاً میدانی و علمی مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر افزود: آمار متولدین ۱۴۰۱ از اداره ثبت احوال استان بوشهر دریافت شد تا بدانیم تا سال ۱۴۰۶ چند کلاس درس و در کجا لازم داریم که کارها را به صورت اصولی و دقیق در بعد نوسازی مدارس انجام گیرد.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار ضریب جمعیتی و مهاجرت در بعضی از شهرستان‌های استان به عدد هزار و ۸۰۴ کلاس درس تا سال ۱۴۰۶ رسیدیم که نیاز است بر اساس آن در سطح استان بوشهر کلاس ساخته شود.

وی ادامه داد: بر اساس مطالعات انجام شده در یکی از مناطق آموزشی در استان تا سال ۱۴۰۶ نیاز نیست حتی یک کلاس درس هم در آنجا ساخته شود.

احمدی یاد آور شد: سه محل در استان به عنوان محل بحرانی در این مطالعه بیرون آمده است که شهرستان‌های بوشهر، تنگستان و دشتستان است و باید به صورت ویژه نسبت به مناطق دیگر استان توجه به آنها شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اضافه کرد: برای احداث تکمیل و مورد بهره برداری ۲۵ مدرسه در چهار شهرستان جنوبی استان در سال گذشته ۱۹۵ میلیارد تومان از نفت اعتبار دریافت شد.

وی افزود: در شهر بوشهر ۸ مدرسه در حال احداث است که بتوانیم کمبود مدارس در این شهرستان را برطرف و جبران کنیم.

احمدی خاطرنشان کرد: در تنگستان در امر احداث مدارس در اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۲ اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده بود که در اعتبارات سطح استان اعتبارات نوسازی مدارس بیش از ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

احمدی اضافه کرد: تعداد پروژه‌هایی در حال انجام جهت مناقصه تعداد قابل توجهی است و در طی ۲ سال گذشته ۱۰۳ مدرسه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر افزود: در حال انجام یک قرار داد هزار میلیارد تومان جهت احداث مدارس در سطح استان بوشهر با مرکز کشور هستیم. که بتوانیم با تخصیص و تأمین این اعتبار حجم عظیمی از مدارس در سطح استان را به سرانجام رسانیده شود.

وی اضافه کرد: در حال مبادله موافقت نامه هستیم که ایده آن توسط فرماندار تنگستان در سطح شهرستان‌های استان انجام شده و امروز شاهد آن هستیم که در سطح ملی مبادله می‌شود.

احمدی ادامه داد: امروز این تفاهم نامه به ۳ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که هزار میلیارد تومان استاندار موافقت کرده و ۲ هزار میلیارد تومان نیز از طریق ملی موافقت شد و امیدواریم با این اعتبار طی ۲ سال سرانه آموزشی به یک سرانه بی نظیر در سطح کشور ارتقا پیدا کند.

کد خبر 6079365

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید