Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:25:28 GMT

اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۶۷۱

اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس

سروان مسعود خانجانی، کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز، روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر این اساس تردد  وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه سوم، یکشنبه پنجم و  سه شنبه هفتم آبان ماه جاری  الی ساعت ۲۴ این سه روز  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴  این سه روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد که  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳  روز جمعه ۱۰ آبان ماه جاری الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه  از کرج به سمت مرزن آبادممنوع شده و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۰ آبان ماه الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه جاری  از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

طی این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال می‌شود.

رانندگان علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد.

روزانه به طور متوسط حدود ۲۰ هزار تردد در جاده کوهستانی کرج - چالوس انجام می‌ شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه البرز ترافیک جاده ای جاده کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان و عادی در جاده چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد در کلیه مسیرهای استان از جمله جاده چالوس روان بوده و رویداد ترافیکی خاصی وجود ندارد. - اخبار استانها -

علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز ‌در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج‌ اظهار داشت: تمام مسیرها‌ و جاده‌های استان البرز از جمله جاده چالوس باز بوده و تردد در آن عادی گزارش شده است.

وی افزود: بررسی دوربین‌های نظارت ‌تصویری مستقر در راه‌های البرز نشان می‌دهد بارندگی در تمام محورهای مواصلاتی استان قطع شده و در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان است و هیچ مسیری بسته نیست.

این مسئول ابراز کرد: در حال حاضر تنها در آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین در محدوده مهرویلا با کندی تردد مواجه هستیم و از مردم درخواست می‌شود قبل از آغاز سفر از وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مطلع شوند.

سرهنگ کرمی فرمانده پلیس راه استان البرز نیز با اعلام اینکه تمام مسیرهای استان باز است نسبت به تردد موتورسیکلت در جاده چالوس هشدار داد.

وی گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روزهای تعطیل تردد موتورسیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: در این شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.

کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد .

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج ـ چالوس جلوگیری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس