Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

امروز چهارشنبه در روز پایانی پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان در شانگهای چین، تیم ایران به سه طلا و یک نقره دیگر رسید. «عرفان آهنگریان» در مبارزه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم در پیکار با «ماگومد عبدالخالیکوف» از روسیه به برتری دست یافت و به نشان طلا دست یافت. وی پیش از فینال «جاناتان سوزا» از برزیل، «هریس سوفیان» از اندونزی، «وان ویت» از ویتنام و «کلمنته» از فیلیپن را شکست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مبارزه نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم «یوسف صبری» برابر «سعد بوریکا» از مراکش به پیروزی دست یافت و طلای دیگر را برای تیم ایران کسب کرد. وی برای رسیدن به دیدار پایانی «مازخان» از پاکستان، «بنبدرا» از فرانسه و «محمد دیحا» از تونس را از پیش رو برداشته بود.

«میلاد عارفی‌مقام» دیگر ووشو کار ایرانی بود. که در مبارزه برای کسب مدال طلای وزن ۸۵ کیلوگرم در پیکار با «فام چونگ مین» از ویتنام به برتری دست یافت طلای دیگر را برای کشورمان کسب کرد. وی برای رسیدن به دیدار نهایی «دانیل سرجیو» از رومانی، «زینال اصلان» از ترکیه و «سعد جورجیس» از لبنان را شکست داده بود.

«هانیه رجبی» نیز در تالوی بانوان به مدال نقره رسید.

با این اوصاف تعداد مدال های تیم ایران به هفت طلا، دو نقره و یک برنز رسید.

این مسابقات ساعاتی دیگر به اتمام می‌رسد که «محسن محمدسیفی» و «علی خورشیدی» به عنوان آخرین نمایندگان ایران برای کسب مدال طلا به میدان می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ووشو سانداکاران تیم ملی ووشوی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای قهرمانی آسیا که با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز همراه بوده است و رقابتهای دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان ، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجد آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باریتعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابتهای المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

کد خبر 6080518

دیگر خبرها

  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز