Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین امیر مداح در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ساخت پارک شهریار ۲۰ سال می گذرد، اظهار کرد: با توجه به گذشت زمان و نیاز این پارک به بهسازی و زیباسازی، این پروژه در دستور کار منطقه  سه قرار گرفت.

امیرمداح گفت: در این راستا قریب دو هزار متر مربع نیز به مساحت پارک اضافه شده شد.

وی مساحت فعلی این پارک را شش هزار و ۱۴۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: هم اکنون عملیات های جدول گذاری، پیاده رو سازی در آن در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تجهیز پارک شهریار به آبنما، سرویس بهداشتی، سکوی اسکان، آلاچیق، روشنایی، مجموعه بازی، ست ورزشی و فضای سبز به زودی خبر داد و گفت: سردیس شهریار نیز در این پارک نصب می شود.

شهردار منطقه سه کرمان با یبان اینکه عملیات بهسازی این پارک از اوایل مهرماه امسال آغاز شده است، از پیشرفت ۱۵ درصدی این پروژه هم اکنون خبر داد.

وی گفت: تمامی اقدامات در حال انجام در این پارک توسط واحدهای مختلف منطقه سه در حال انجام است و تا پایان سال جاری به بهره بردای می رسد.

کد خبر 4753974

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان پارک و فضای سبز اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین سانحه تصادف شهرکرد قزوین گرگان شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن بزرگ دهکده بهار ایران در پارک دانشجو

 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد موسوی شهردار ۱۱ منطقه اعلام کرد: جشن بزرگ دهکده بهار ایران همراه با مراسم آیینی نوروز، غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی ساده در بوستان دانشجو در حال برگزاری است.

موسوی در مورد برنامه‌های فرهنگی منطقه ۱۱ در این جشن افزود: با توجه به هم‌زمانی نوروز با ایام ماه مبارک رمضان، بخشی از برنامه‌های جشن مربوط به موضوعات قرآنی و تفسیر آیات و سوره‌های قرآنی است و این جشن‌ها هر شب از دوم فروردین‌ماه آغاز شده و تا نهم فروردین اداره دارد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ دراین‌باره توضیح داد: در بخش دیگر این جشن نیز مسابقات و ویژه‌برنامه‌های شاد برای کودکان اجرا شده، همچنین غرفه‌های کودکان پذیرای خانواده‌هاست.

عموزاده یادآور شد: در حاشیه جشن‌های این برنامه، چایخانه محبان الزهرا نیز هم‌زمان با اذان مغرب و فعالیت این نمایشگاه با توزیع چای و افطاری ساده از شهروندان پذیرایی می‌کند.

گفتنی است جشن بزرگ دهکده بهار ایران در استیج هنرهای آیینی که به همین منظور احداث شد و در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به افتتاح گردیده، میزبان شهروندان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • واکنش تند مهاجری به خبر ساخت مسجد در پارک قیطریه؛ نوعی لجاجت است
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • برپایی جشن بزرگ دهکده بهار ایران در پارک دانشجو
  • امکان چادرخوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد
  • امکان چادر خوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد