Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۲۰ برنامه که از این تعداد ۳۶۰ برنامه ورزشی است در هفته تربیت بدنی اعم از مسابقات کشوری ، استانی ، شهرستانی ، پیاده‌روی ، ورزش همگانی و ... برگزار می شود .

بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی جامعه ورزش وجوانان استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس دیدار نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان در دیدار جامعه ورزش وجوانان با حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در جمع روسا و نوابین هیئت های ورزشی استان ،مربیان ، ورزشکاران و همکاران ستادی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهارداشت : ۴۲۰ برنامه که از این تعداد ۳۶۰ برنامه ورزشی است در هفته تربیت بدنی اعم از مسابقات کشوری ، استانی ، شهرستانی ، پیاده‌روی ، ورزش همگانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار می شود .

محمود رضا امیاری با بیان اینکه شعار هفته تربیت بدنی « پیش به سوی ایران فعال » است ، افزود: امسال بمناسبت تقارن اربعین حسینی با هفته تربیت بدنی و ورزش ،برنامه های هفته تربیت بدنی نیز به سمت برنامه های فرهنگی - ورزشی سوق داده شده است.

امیاری عنوان کرد: ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت خانواده‌ها به سمت ورزش‌های همگانی، از اصلی‌ترین برنامه‌های امسال ما در این اداره کل است و از دیگر برنامه‌های اصلی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان این است که با کمک مسئولین استانی فرهنگ ورزش همگانی و در پی آن شورونشاطی را بین آحاد مردم ایجاد کنیم؛ امسال به جد پیگیر این موضوع هستیم و سعی داریم هر هفته برنامه‌ای دز زمینه ورزش همگانی در اقصی نقاط استان هرمزگان داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: ۱۷ پروژه در این هفته اعم از سالن ورزشی ، زمین چمن مصنوعی و طبیعی و ... در این هفته افتتاح می شود .

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی امسال از مدیران اسبق این اداره کل دعوت می شود ، ادامه داد : نشستی با روسای فدراسیون جهت برگزاری « جام خلیج فارس » به شکل بین المللی را نیز در این هفته پیش رو داریم .

امیاری در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی هفته تربیت‌بدنی در هرمزگان عنوان کرد: مسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور، مسابقات چندجانبه کاراته، قایقرانی، پیاده‌روی و برنامه‌های دیگری دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در تلاشیم مسابقات ساحلی و دریایی خلیج‌فارس را امسال به‌صورت بین‌المللی برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: برای این مهم جلسات مختلفی با روسای فدراسیون‌های ۸ تا ۱۰ رشته ورزشی را در نظر داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ادامه داد: پیگیر تجلیل از مدال‌آوران هرمزگانی المپیاد استعدادهای برتر ورزش نیز هستیم.

امیاری افزود: از برنامه‌های مهم ورزش و جوانان هرمزگان برگزاری جشنواره یادواره شهدای ورزشکار و ساخت تندیس و سردیس سرداران شهید استان هرمزگان است؛ که در ابتدا ساخت تندیس شهیدسردار علی حاجبی را در دستور کار قرارداده ایم.

وی اظهار کرد: در همه شهرستان‌ها رشته‌های مختلف زحمت می‌کشند، گاهی مردمی اداره می‌شود و برنامه ما این است که صنایع غرب بندرعباس در این زمینه ورود کنند، برای این امر ابتدا باید چارچوب باشگاه‌ها و نحوه باشگاه‌داری مشخص شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ادامه داد: وقتی چارچوب‌ها مشخص شود ما نیز می‌توانیم برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم، اماکن خود را در اختیارشان قرار دهیم و از ظرفیت صنایع غرب بندرعباس برای آن‌ها کمک بگیریم.

امیاری افزود: برنامه‌ریزی اصلی بر روی نخبگان توسط فدراسیون صورت می‌گیرد، و ما نیز از ورزشکاران استان حمایت می‌کنیم تا در اردوهای ملی حضور فعال داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی » در دیدار با مدیرکل و کارکنان ورزش و جوانان استان هرمزگان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: شکی نیست که ورزش، یک مسئله تفننی نیست، ورزش نباید در جامعه ما تبدیل به یک سرگرمی باشد زیرا ماهیت ورزش این چنین نیست.

وی از انسان سازی به عنوان پایه و اساس ورزش یاد کرد و با استناد به روایتی از پیامبر اسلام(ص) که فرموند» عقل سالم، در بدن سالم است، افزود: این توصیه رسول خدا بیانگر آن است که رابطه تنگاتنگی بین حوزه فیزیک و متافیزیک وجود دارد.

امام جمعه بندرعباس با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری نیز در دیدار با جوانان، آنان را به تحصیل، تهذیب و ورزش توصیه فرمودند، بیان کرد: معظم له، در کنار علم وتهذیب نفس، ورزش را قرار می دهد و این بیانگر جایگاه ورزش است.

وی در ادامه به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان به عنوان محورنام برده اند و از این رو باید تمام برنامه ریزی های برای آینده انقلاب و نظام در راستای تربیت نسل جوان باشد.

عبادی افزود: رهبری در این بیانیه توصیه می فرمایند که باید به دنبال یک دولت مکتبی جوان باشیم، زیرا هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که جوانان بیایند و مسئولیت را در دست بگیرند؛ همان طور که جوان ها در اول انقلاب، جنگ را اداره کردند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید امروز بر روی نسل جوان سرمایه گذاری کنیم، اظهار کرد: اگر جوانان در حوزه های مدیریت، علم و دانش، مسائل فرهنگی و اجتماعی و ... به میدان بیایند، بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان ضمن قدردانی از اقدامات فاخر صورت گرفته .

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش به بخش زیرساخت ورزش در استان اشاره کرد و گفت: هرمزگان در بخش زیرساخت ها در مجموعه ورزش با کمبودهای زیادی روبروست و برای رفع این کمبودها باید گام به گام در این زمینه سرمایه ‌گذاری شود.

وی با طرح این پرسش که سهم ورزش در صنایع استان چقدر است، افزود: متاسفانه با وجود ظرفیت های بالا در بخش صنایع استان هرمزگان، اما در حوزه زیر ساخت های ورزشی خیلی عقب هستیم و نیاز است که مسئولان بخش صنعت برای جبران این عقب ماندگی به کمک ورزش استان بیاید.

حجت الاسلام و المسلمین بر مطالبه گری حقوق حقه مردم هرمزگان تاکید کرد و گفت: نباید تنها سهم مردم استان از صنایع، آلایندگی باشد و صنایع عوارض این آلایندگی را نیز در جای دیگر پرداخت کنند.

وی با اذعان به اینکه خیلی خوشم نمی آید که از واژه بومی استفاده کنم، افزود: معتقدم همه کسانی در در هرمزگان زندگی می کنند و فرزندان خود را اینجا به دنیا می آوردند شهروند این استان هستند و همه باید دست به دست هم دهیم و هرمزگان را بسازیم

وی با اشاره به کسب عناوین مختلف در رشته ورزش والیبال ساحلی هرمزگان در سطح ملی و آسیا، از دست اندرکاران امر ورزش استان ازجمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس به جهت فراهم نمودن زیرساخت ها و حمایت های لازم از تیم های ورزش والیبال ساحلی قدردانی کرد.

 

بیشتر بخوانید: دیدار جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان همایش پیاده روی جامعه حراست استان قزوین برگزار شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه پیاده روی جامعه صنعت نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان