Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمیان معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بروز پوسیدگی دندان با افزایش سن امری طبیعی است، اما با «فلوراید» می‌توان از پوسیدگی دندان‌ها تا ۴۰ درصد جلوگیری کرد. فلوراید در استخوان‌ها و دندان‌های در حال رشد کودکان جمع می‌شود و مینای دندان آن‌ها را قبل از پیدایش مقاوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: اجرای این طرح در روستا‌ها بصورت رایگان انجام می‌شود و امسال دانشکده علوم پزشکی تربت جام تعداد ۵۰ هزار وارنیش به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان خریداری کرده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: وارنیش ماده‌ای است بسیار ایمن و ارزان و مقدار بسیار کمی از آن برای پوشش تمام دندان‌های یک کودک یا نوجوان کافی است و خطری هم ندارد.

انتهای پیام//ز. ج

آغاز طرح پارتیش فلوراید دانش آموزان در تربت جام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: پس از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین، نخستین آیین نامه برای اجرای این سند یعنی بخش مهارت آموزی دانش آموزان تصویب شد. این آیین نامه در ۱۰ ماده به تصویب هیات دولت رسید. بر این اساس تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی همچنین گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی که مصوبه دولت است در قالب یک طرح تصویب شده و در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

کد خبر 6087385

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان
  • دانش آموزان روستایی خوزستان فلوراید تراپی شدند