Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@18:30:42 GMT

رئیس دامداران: شیر گران نشده است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۱۰۶۳

به گزارش تسنیم، سعید سلطانی افزود: قیمت پایه شیر با 3.2 درصد چربی و 3 درصد پروتئین بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، ​2 هزار و 390 تومان است که 150 تومان به ازای هرکیلو کرایه حمل به این مبلغ افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: به ازای افزایش هر دهم درصد چربی نیز، ​ 36 تومان بر این مبلغ افزوده می‌شود.

سلطانی تاکید کرد: کارخانجاتی که اظهار می‌کنند شیر را با قیمت بالاتر مثلا 2700 تومان خریداری می‌کنند درخواست شیر با درصد چربی بالا داشته اند که از این چربی نیز برای تولید خامه استفاده می‌شود و این نرخ نیز مصوب ستاد تنظیم بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هرگونه ارائه شیر خارج از این قیمت‌های مصوب، غیر قانونی است و دامداران علی رغم افزایش قیمت نهاده‌های دامی به مصوبه ستاد تنظیم بازار پایبند مانده اند و هیچ افزایش قیمتی وجود ندارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟

به گزارش خبرآنلاین ،محمد مختاریانی، عضو هیات مدیره سندیکای کنسرو ایران مباحث مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت تن ماهی را رد کرد و گفت: افزایش قیمت تن ماهی فعلا مطرح نیست و بحث یا مذاکره ای هم درباره آن صورت نگرفته است.

اقتصادآنلاین در خبری نوشت:وی با اشاره به اینکه کمبودی در تامین و عرضه تن ماهی در کشور وجود ندارد، افزود: تولید و عرضه این محصول به اندازه کافی انجام و نیاز کشور به صورت کامل تامین می شود.

مختاریانی در خصوص اینکه اخیرا شاهد افزایش تولید و عرضه تن مرغ در فروشگاه ها هستیم و برخی عنوان می کنند که دلیل این امر گرانی و کمبود ماهی تن در کشور است، توضیح داد که تولید و فروش تن مرغ براساس نیاز سنجی و ذائقه مشتریان و مباحثی از این قبیل انجام می شود کمااینکه در گذشته نیز این کالا در کشور تولید می شده است و تولید آن ربطی به تن ماهی و ماجرای تولید آن ندارد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895524

دیگر خبرها

  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • چرایی افزایش قیمت در بازار طلای جهانی
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
  • ترس رژیم صهیونیستی عامل افزایش قیمت در بازار طلای جهانی
  • چرا قیمت مرغ گران نشد؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا در بازار امروز چند؟
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها