Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ایمان عطارزاده مدیر کل پایش، نظارت و آمار و اطلاعات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی (سماپ) پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف پایش و ارزیابی فعالیت های پژوهشی واحد های دانشگاهی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: این سامانه در راستای سامانه جامع پژوهشی دانشگاه بوده و آمار ثبت شده توسط واحدها و مراکز دانشگاهی به صورت گزارشات سه ماه (پایان هر فصل) جهت بهره برداری و پایش در سه سطح واحد های دانشگاهی، استان و سازمان مرکزی دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

عطار زاده با بیان اینکه در این سامانه سعی شده است تا با استفاده از امکانات نرم افزاری و ایجاد یک فضای کاربری مناسب، آمار حوزه های مختلف پژوهشی به نحو شایسته گردآوری شود، گفت: از دیگر اهداف این سامانه ایجاد یک ساختار اطلاعاتی متمرکز از مجموعه فعالیت های پژوهشی واحد های دانشگاهی و استان ها در کنار یک سیستم گزارش گیری و داشبورد مدیریتی است که از این طریق ضمن تهیه گزارش های متعدد امکان پایش و نظارت بر فعالیت های پژوهشی واحد ها و استان ها را بطور یکپارچه فراهم می آورد.

مدیر کل پایش، نظارت و آمار و اطلاعات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: یکپارچگی و تمرکز در جمع آوری و ارائه آمار و اطلاعات فعالیت های پژوهشی واحد ها و استان ها از نقاط قوت سامانه سماپ است.

شایان ذکر است، دستورالعمل ثبت آمار و اطلاعات در سامانه سماپ توسط پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به استان ها ابلاغ و مقرر شد واحد های دانشگاهی حداکثر تا پایان آبان ماه سال 98 فرایند ثبت اطلاعات را برای این دوره در دستور کار داشته باشند.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی