Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست رسیدگی به وضعیت حقوق معوقه کارکنان شهرداری را داشت.

او در پیامک خود نوشت: خواهشمندیم به وضعیت حقوق های عقب افتاده کارکنان شهرداری رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید: گله از کثیفی اتوبوس‌ها تا برخوردنامناسب رانندگان اتوبوس‌های شهریار

خزانه دار شورای شهر تهران پاسخ داد؛

حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه پیگیری مطالبات معوقه کارکنان شهرداری تهران گفت: کارکنان دولت و دستگاه‌های عمومی غیر دولتی که شهرداری نیز جزئی از همان نهاد‌های عمومی غیر دولتی است از لحاظ شرایط مالی، استخدامی، حقوق و مزایا تابع نظام اداری و مالی حاکم بر آن دستگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزانه دار شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که شهرداری تهران دارای آیین نامه است، گفت: شهرداری تهران آیین نامه‌ای دارد که تکلیف سیستم مالی و اداری کارکنان خود را روشن کرده است و مجری آیین نامه نیز شهردار تهران و سپس معاونین مربوطه است.

رسولی تصریح کرد: کارمندان با مراجعه به این آیین نامه و تکمیل کردن اطلاعات می‌توانند پیگیر حقوق معوقه خود باشند.

او در پاسخ به این سوال که اگر از طریق آیین نامه نیز حقوق آن‌ها پرداخت نشد، کارکنان چگونه می تواند پیگیر حقوق خود باشند،گفت: کارکنان شهرداری که از ستاد هستند می‌توانند برای طرح مشکل به اداره کل منابع انسانی مراجعه کنند و بر اساس اظهار نظر آن‌ها اگر از لحاظ استخدامی حقی از آن‌ها ضایع شده باشد نامه‌ای به اداره کل امور مالی نوشته و بنا به تشخیص متولی مدیریت منابع انسانی آن نهاد موظف به پرداخت حقوق کارکنان است و این روالی است که در همه دستگاه‌های دولتی رایج است.

خزانه دار شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر پس از این مراحل حقوق کارکنان شهرداری تهران باز هم پرداخت نشد کارکنان می‌توانند به دفتر شکایات و سازمان بازرسی برای طرح موضوع مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کارمندان شهرداری می‌توانند پیگیر حقوق معوقه خود باشند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر پرداختی کارکنان دولت تعیین شد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، با تصویب‌ افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، حداقل و حداکثر حقوق آن‌ها مشخص شد.

دیگر خبرها

  • هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد
  • حداکثر پرداختی کارکنان دولت تعیین شد
  • خبر مهم درباره حقوق ۱۴۰۳ کارکنان دولت/ سقف حقوق ماهانه کارمندان دولت مشخص شد
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد