Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@00:11:33 GMT

دختری که از عروسک باربی هم کوچکتر است + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۱۲۰۷

دختری که از عروسک باربی هم کوچکتر است + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از بیمارستان‌های آریزونای آمریکا، کودکی به دنیا آمد که لقب کوچکترین نوزاد متولد شده را از آن خود کرد. وزن این کودک هنگام تولد ۱۳ اونس و قدش اندازه یک عروسک باربی بود. او به قدری کوچک بود که حلقه عروسی پدرش به راحتی می‌توانست مانند دستبند بزرگی در اطراف بازوی او جای بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل آنکه مادر این نوزاد مبتلا به فشار خون بالا بود، فرزندش را در ۱۵ هفتگی‌اش به دنیا آورد، از این رو پزشکان مجبور شدند برای مراقبت از این نوزاد، او را داخل دستگاه قرار دهند. پزشکان و والدین نوزاد او را نوازش می‌کردند، برایش موسیقی پخش می‌کردند و با او صحبت می‌کردند تا حس زنده بودن و زندگی را به این شیوه به او منتقل کنند. در نهایت کوچکترین نوزاد دنیا، پس از چند ماه مراقبت‌های ویژه و در پایان ۲۱ ماهگی‌اش، از بیمارستان مرخص شد.

نکته قابل توجه اینکه این کودک هنگام تولد دچار خونریزی مغزی  بود و احتمال اینکه بینایی‌اش را از دست بدهد، بسیار بود اما توانست با جان نحیفش، با بیماری‌اش مبارزه کند و دوباره سلامت خود را به دست آورد. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ 

دختری کوچکتر از یک عروسک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان

عیسی هواسی در جریان بازدید سرزده از بیمارستان کوثر سنندج خواستار استفاده بیشتر از مزیت‌های این بیمارستان برای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم در بخش درمان شد و گفت: ارتقای درآمد‌های حوزه توریسم درمانی جهت افزایش بهره‌وری و منابع مالی برای ایجاد بخش‌های جدید و به روزرسانی تجهیزات پزشکی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش VIP این بیمارستان حائز اهمیت است.

وی با تاکید ویژه بر لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی، گفت: اگرچه عمده پزشکان، جراحان و کادر درمان افرادی دلسوز و دغدغه‌مند جامعه هستند، اما در پاره‌ای از موارد، شکواییه‌های مبنی بر اخذ وجوه مازاد و به اصطلاح زیرمیزی توسط تعداد محدودی از پزشکان و ایراد آسیب به وجه حوزه بهداشت درمان گزارش می‌شود.

بازرس کل استان کردستان تاکید کرد: ضمن هشدار جدی به این اشخاص، از عموم مردم تقاضا داریم موراد تخلفات و سوء جریانات را از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۶ به سازمان بازرسی کل کشور منعکس نمایند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پزشکان کادر درمان و پزشکی استان کردستان گفت: افزایش تعداد کادر درمانی و توجه ویژه به جبران زحمات و مطالبات به حق این قشر موجب بهبود خدمت‌رسانی و افزایش تمرکز این عزیزان زحمتکش در انجام رسالت خطیرشان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روایت دبیرکل پزشکان بدون مرز از وضعیت در غزه
  • شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • پزشکان یزدی، جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند
  • انجام عمل جراحی پیچیده شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان
  • انجام عمل جراحی شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • تصادف پراید با سراتو در زنجان پنج نفر را راهی بیمارستان کرد