Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس دمیرچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ در فراخوانی که توسط سازمان حج و زیارت منتشر شده از تمام دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع خواسته شد با مراجعه به سامانه رزرویا ذخیره حج به نشانی reserve.haj.ir ، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

وی  اظهار داشت: هدف از این فراخوان آن است که ودیعه‌گذاران حج تمتع، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روزرسانی کنند تا ضمن ساماندهی، تمام اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. امکان‌پذیر شود.

بر اساس این اطلاعیه‌، شخص ودیعه‌گذار حج تمتع می‌تواند به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کرده  یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار ریال (پنج هزار تومان) این فرایند را انجام دهند.

انتشار این فراخوان به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نبوده و اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

در ایام تمتع سال جاری حدود یک هزار و ۵۰۰ البرزی در قالب ۱۰ کاروان طعم شیرین حاجی شدن را در سرزمین وحی چشیدند.

در استان البرز ۵۰ دفتر زیارتی مجاز فعال هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد

سید مسعود عظیمی در بازدید شهرک‌ها و نواحی صنعتی فیروزآباد با بیان اینکه هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه‌گذار است، گفت: فعال‌سازی ناحیه صنعتی جایدشت نیز در برنامه قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره‌بردار با اشتغال ۴۶۰ نفر نیز در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد مشغول فعالیت هستند.

عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر محور مواصلاتی استان با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.

او با اشاره به اینکه در راستای تکمیل زیرساخت‌ها، ۵ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته در شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند انجام یا در حال انجام است، گفت: این طرح‌ها شامل تکمیل شبکه داخلی آب و فاضلاب و جدول‌گذاری و زیرسازی معابر در شهرک روزبدان و طرح‌های تکمیل زیرسازی و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی میمند است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه واحد‌های صنعتی بزرگی در شهرک صنعتی میمند در مرحله استقرار هستند و این شهرک صنعتی افق درخشانی برای توسعه و تبدیل شدن به‌عنوان یک قطب صنعتی دارد، افزود: از واحد‌های صنعتی مطرحی که هم‌اکنون مراحل پایانی ساخت‌وساز را طی می‌کند، دو واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر انجام است که نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت