Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با تدوام تظاهرات اعتراضی در لبنان، نخست‌وزیر این کشور طی گفت‌وگویی تلفنی با رئیس پارلمان، برکناری دولت را غیر قابل قبول دانست. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجمهوریه، «نبیه بری» رئیس پارلمان و «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان، شب گذشته تلفنی گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحریری طی این گفت‌وگوی تلفنی تأکید کرد: «سخن گفتن درباره برکناری دولت و یا تعدیل کابینه غیر قابل قبول است و هرگز بررسی نمی‌شود. اولویت اجرای فوری مصوبات هیات وزیران است.»

پایتخت و برخی شهرهای لبنان از پنجشنبه گذشته شاهد تظاهرات مردمی در اعتراض به اوضاع اقتصادی و اعمال مالیات‌های جدید است.

به رغم تصویب طرح سعد الحریری برای نجات اقتصاد کشور، معترضان در جریان اعتراضات خود تاکید کرده‌اند که در خیابان‌ها خواهند ماند و به زودی «ساعت صفر» را اعلام خواهند کرد.

لبنان|مفاد 24 گانه طرح حریری برای نجات اقتصادی

معترضان لبنان همچنین در ادامه تظاهرات خود برای ششمین روز متوالی، با صدور بیانیه‌ای استعفای دولت و تشکیل دولت نجات ملی متشکل از افرادی غیر از اعضای دولت کنونی شدند.

در این بیانیه معترضان آمده است: «دولت نجات ملی باید اموال غارت شده از سوی تمام کسانی را که از سال 1990 تا امروز مسئولیتی داشته‌اند، برعهده بگیرد و از خروج این افراد از کشور جلوگیری کرده و آنان را مورد بازخواست قرار دهد.»

انتهای پیام/

R1016196/P36446/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سعد الحریری لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعد الحریری لبنان سعد الحریری لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: طی بازرسی های انجام شده توسط تیم بازرسی و گشت نوروزی کارشناسان بهداشت محیط و کار طی دو روز، بیش از ۹ تن گوشت و مرغ فاسد از یک واحد صنفی کشف شد.

 یاسر مرادی اظهار داشت: طی بازرسی های انجام شده توسط تیم بازرسی و گشت نوروزی کارشناسان بهداشت محیط و کار طی دو روز، بیش از ۹ تن گوشت و مرغ فاسد از یک واحد صنفی کشف شد.

وی افزود: در روز گذشته از یک فروشگاه عرضه گوشت و مرغ ۴۵۳ کیلو گرم گوشت و مرغ بدلیل نگهداری غیر اصولی جمع آوری و معدوم گردید.

به گزارش ایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم بیان کرد: طی پیگیری و بررسی های کارشناسان سلامت محیط و کار یک واحد انبار سردخانه مرتبط با فروشگاه مذکور در روستاهای نزدیک شهر درگهان کشف و با بازرسی انجام شده مقدار ۹ هزارو ۱۲۵ کیلو گرم گوشت و مرغ فاسد کشف و ضمن جمع آوری اقلام فاسد، انبار سردخانه و دو واحد رستوران و یک واحد فروشگاه عرضه مرغ و گوشت با دستور دادستان پلمب شد.

مرادی ادامه داد: این بازرسی توسط کارشناسان سلامت محیط و کار و همراهی کمیته تنظیم بازار و امور گمرکی، بازرسین اداره  نظارت براماکن، اداره دامپزشکی، اصناف سازمان منطقه آزاد انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نبرد غیرقابل باور جانوری که در مقابل زهر مار‌ها مصونیت دارند + فیلم
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • کشف بیش از ۹ تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم
  • تداوم تظاهرات ضدصهیونیستی در پایتخت اردن علی رغم سرکوب
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس
  • تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین
  • شیخ نبیل قاووق: آمریکا شریک جنایت‌ها در غزه است