Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، حجت الاسلام شهریاری با بیان اینکه اینکه سامانه ثبت دارایی مسئولان بر روی شبکه ملی قرار گرفته است، اظهار کرد: مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور از ۲۸ مهرماه که این سامانه روی شبکه ملی قرار گرفته است، می‌توانند با مراجعه به نشانی https://amval.adliran.ir دارایی و اموال خود را اظهار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور مهلت ۳۰ روزه‌ای برای ثبت اموال و دارایی خود دارند و بعد از دریافت حساب کاربری "ثنا" از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و لازم است تا پایان آبان ماه دارایی‎ها و اموال را در سامانه مذکور اظهار کنند.

شهریاری با بیان اینکه دسترسی به سامانه ثبت دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران به دلیل حفظ امنیت اطلاعات تنها از داخل کشور مقدور است، تصریح کرد: این سامانه بر روی شبکه ملی قرار دارد و از خارج کشور قابلیت دسترسی ندارد. ما به همه مدیران توصیه می‌کنیم قبل از ورود به سامانه اموال و دارایی‌ها به سامانه https://residegi.adliran.ir وارد شوند و اطلاعات کافی را از این سامانه اخذ کنند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: تمهیدات امنیتی لازم در این حوزه در نظر گرفته شده و محرمانگی اطلاعات محفوظ بوده و ما مطابق قانونی که مصوب مجلس شورای اسلامی است، گام برمی‎داریم.

معاون رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در ساختمان ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات فعال است، گفت: در همین راستا در نقاط مهم حاکمیتی حضور فیزیکی داریم و با شورای عالی امنیت ملی، شورای نگهبان قانون اساسی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در این زمینه مکاتبه شده است.

برای دریافت حساب کاربری "ثنا" مراجعه مسئولان به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با همراه داشتن کارت ملی ضروری می‌باشد.

در فرآیند اظهار دارایی لازم است اشخاص به اعتبار کلیه سمت‌هایی که پس از لازم‌الاجرا شدن قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ عهده‌دار شده اند، در بازه زمانی ابتدا و انتهای مسئولیت دارایی خود را در فرم‌های پیش بینی شده سامانه اعلام کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قوه قضائیه شفافیت دارایی مسئولان سامانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

رضا حیدری معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد با اعلام این مطلب گفت: غارسهولان مهاباد از جمله جاذبه‌های طبیعی پربازدید استان است که همواره بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

وی افزود: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این مکان کمپینگ گردشگری شامل واحد‌های اقامتی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و ... ایجاد می‌شود و برای احداث این کمپینگ نیاز است که دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: حل مشکل تأمین آب آشامیدنی و برق این کمپینگ از جمله مباحثی بوده که در پیش روی احداث این کمپینگ قرار داشته و در این جلسه برای حل آن هم‌اندیشی لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام شد و در اسرع وقت عملیات تأمین آب و برق آن اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واکنش مدیر موسسه اطلاعات به علنی شدن تذکر به مسئولان بابت گشت ارشاد
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای محتمل است/ مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ماست
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • سفر معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان به ارزگان