Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با تاکید بر اینکه «مشکلی برای ورود زائران اربعین از مرز خسروی به کشورمان وجود ندارد»، گفت که توصیه می‌کنم که زائران اربعین برای بازگشت به کشور از مرز خسروی استفاده کنند.

قاسم جاسمی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح آخرین وضعیت مرز خسروی برای بازگشت زوار کربلا به کشورمان گفت: یکی از بهترین محورها برای استفاده زائران عتبات عالیات مرز خسروی است که زیرساخت‌های لازم را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده در چند روز گذشته از طرف کمیسیون امنیت ملی برای بررسی وضعیت مرز خسروی در آنجا حضور پیدا کرده، بررسی‌ها نشان می‌دهد که شرایط خوب بوده و زائران نیز رضایت داشتند فقط طرف عراقی آمادگی لازم برای خروج زائران از این مرز را نداشت و فکر نمی‌کرد که این حجم از زوار از مرز خسروی عبور کنند.

نماینده کرمانشاه با بیان اینکه «امکانات خدماتی و رفاهی خوبی در مرز خسروی فراهم است»، گفت: مدیران پای کار بوده و مردم هم جلوتر موکب‌ها را برپا کرده بودند بطوریکه ۵۰۰۰ نفر شب‌ها در موکب‌ها می‌خوابیدند، از وسایل سرمایشی و ژنراتورها هم استفاده شده و حمام و سرویس‌های بهداشتی و غذا و بطور کلی امکانات خدماتی و رفاهی و از همه مهمتر امنیت در مرز حاکم بود و مشکلی برای عبور زوار وجود نداشت.

جاسمی با تاکید مجدد بر اینکه «زائرین به راحتی می‌توانند از مرز خسروی استفاده کنند»، گفت: طبق آخرین جلسه با استاندار کرمانشاه مشکلی در برگزاری مراسم اربعین و عبور و مرور زائرین وجود نداشت. توصیه می‌کنم که زائران باقیمانده راهپیمایی اربعین برای بازگشت به کشور از مرز خسروی استفاده کنند. تلاش می‌شود که همین شرایط برای سال‌های آینده هم برقرار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ مرز خسروي استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران در حرم امام حسین (ع) شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند + فیلم

مردم ایران در نقاط مختلف کشور همزمان با شلیک پهپاد‌ها و موشک‌ها به سمت رژیم صهیونیستی، با برگزاری تجمع خودجوش و سردادن شعار علیه این رژیم خبیث و جنایتکار ابراز خوشحالی کردند و از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

تجمعات خودجوش نه تنها در کشور ایران بلکه در حرم امام حسین (ع) نیز برگزار شد و زائران شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

فیلم ارسال شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - کربلای معلی

بیشتر بخوانید:

تجمع خودجوش مردم بشرویه در حمایت از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • عوارض خروج از کشور سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • زائران در حرم امام حسین (ع) شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند + فیلم
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)
  • مردم کربلا به خیابان ها آمدند + فیلم
  • دسته بزرگ پهپادهای شاهد بر فراز کربلا را ببینید | تصویر