Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: مردم در انتخابات پیش‌رو؛ مردم به صورت لیستی رای نخواهند داد و افراد را از لیست‌های که ارائه می‌شود به صورت گزینشی و براساس کارنامه و عملکردشان انتخاب خواهند کرد. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

عبدالکریم حسین‌زاده عضو فراکسیون امید(اصلاح‌طلبان)  مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره استراتژی و راهبرد‌ رقابت‌های انتخاباتی برای تشکیل مجلس کارآمد از سوی جریان‌‌ها و گروه‌های سیاسی، گفت: به نظر بنده آنچه که برای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تاریخ مصرفش به پایان رسیده است، بحث ایده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش: گروه‌های سیاسی باید برای مدیریت کشور ایده داشته باشند/ مطالبه‌ مردم باید مورد توجه قرار بگیردگفتگو با نماینده تبریز| مردم منتظر حرف و ایده جدید هستند/ برخی نمایندگان پس از معامله امضای خود را پس می‌گیرندنعمتی:احزاب نتوانسته‌اند اطمینان مردم را جلب کنند/مجلس کارآمد در سایه ایده‌محوری حاصل می‌شودمیزرایی‌نکو:ایده‌ها در انتخابات پیش‌رو رای می‌آورند

وی با بیان اینکه در 40 سال گذشته اصلاح‌طلبان و اصولگرایان با ایده مردم را به پای صندوق رای آورده‌اند، ادامه داد: امروز مردم از جناح‌های سیاسی عملکرد و کارکرد می خواهند، هر گروه یا فردی امروز توان و کارکرد بالاتری در عملیاتی کردن مطالبات مردم  را داشته باشد قطعاً در انتخابات پیش‌رو موفق خواهند شد.

نماینده مردم نقده در مجلس تصریح کرد: مردم دیگر به این اطمینان نمی‌کنند که گروه‌های سیاسی در شرایط فعلی چه می‌گویند بلکه به این توجه می‌کنند که در گذشته این گروه‌ها چه عملکردی داشته‌اند، آیا می‌توانند بر اساس عملکرد‌ها باردیگر به این گروه‌ها اتکا کنند یا خیر؟

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اضافه کرد: مردم در انتخابات پیش‌رو براساس شعارها به جریانات و افراد رای نخواهند داد و قطعاً به کارنامه و عملکرد و راهکارهای که برای مشکلات فعلی کشور ارائه خواهد شد رای می‌دهند.

حسین‌زاده با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو دوره ایده‌آل‌گرایی و ایده‌‌گرایی نیست، اظهار داشت:این اعتقاد بنده به این دلیل  است که چند گپ در جامعه رخ داده است، یک گپ فاصله مطالبات مردم با خواسته‌های روزمره آنها است، امروز مطالبات مردم جلوتر از خودشان حرکت می‌کند و دومین گپ حاصله از میزان تفاوت توسعه یافتگی کشورهای دیگر با کشور خودمان است، گروه‌های سیاسی به هر میزان هم شعار بدهند مردم می‌خواهند این دو گپ از بین برود.

وی ادامه داد: وقتی هر جریانی نتواند برای از بین رفتن این گپ‌ها برنامه‌ای ارائه کند و تنها شعارهای ایده‌آل‌گرایانه مطرح کند قطعاً مورد اقبال مردم قرار نخواهند گرفت.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: به اعتقاد بنده مردم در انتخابات پیش‌رو مردم  به صورت لیستی رای نخواهند داد و افراد را از لیست‌های که ارائه می‌شود به صورت گزینشی و براساس کارنامه و عملکردشان انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

کد خبر 6087025

دیگر خبرها

  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است