Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@04:16:12 GMT

۴ خودرو از خط تولید خارج می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۱۴۴۶

۴ خودرو از خط تولید خارج می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت از توقف تولید چهار خودرو تا پایان امسال و ابتدای سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «رضا رحمانی» افزود: اصلاح ساختار و ساماندهی صنعت خودرو یکی از برنامه های جدی وزارت صنعت است.

وی بیان داشت: تولید پژو ۴۰۵ GLX بنزینی تا پایان امسال متوقف می شود.

رحمانی همچنین با بیان اینکه تولید سه نوع پراید نیز در ماه‌های آینده متوقف خواهد شد، ادامه داد: تولید این سه محصول نیز در دی‌ماه ۹۸، اردیبهشت و تیرماه ۹۹ متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت ارتقای کیفیت و افزایش رضایت مردم را از مهم‌ترین دلایل این تصمیم برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم در کنار افزایش کمّی خودروها، کیفیت آنها نیز ارتقا یابد و در این راستا حذف برخی محصولات می‌تواند راهگشا باشد.

وی همچنین از جایگزین شدن خودروهای جدید به جای محصولاتی که از رده خارج می شوند، خبر داد.

بیشتر بخوانید: پراید امکانات و امنیت ندارد/ قیمت خودروهای خارجی پایین آمده اند 100 سال پیش که ما بنز سوار می‌شدیم برخی کشورها نمی‌دانستند ماشین چیست/ خرید و فروش خودرو واقعا به صفر رسیده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو وزیر صنعت معدن و تجارت ماشین وزیر صنعت رضا رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

بک ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی در گفتگویی رادیویی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست تا ضمن قبول واقعیات نبرد جنگ، شکست را پذیرا شود و سریعا نظامیان اسرائیلی را از غزه خارج کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «اسحاق بریک»، ژنرال بازنشسته صهیونیست خواستار آن شد تا اسرائیل ضمن اعلام پایان جنگ در غزه، شکست خود را پذیرا شود.

بریک در گفتگو با یک شبکه رادیویی گفت: ما باید نیروهای خود را از غزه خارج کنیم، چرا که امکان غلبه بر تمامی نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه وجود ندارد. ورود به رفح، به ما کمکی نمی کند، ما باید قبول کنیم که در این جنگ شکست خورده ایم و باید تا الان متوجه این مسئله می شدیم.

 

تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزهرسانه عبری: جنگ غزه نتایج معکوسی برای ما داشت

 

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد کابینه نتانیاهو گفت: من فکر می کنم نتانیاهو ترجیح می دهد اسرائیل را به سمت جنگ رهمنون سازد. نتانیاهو از دست ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بتسلائل اصموطریچ، وزیر دارای به ستوه آمده است، اما به نظر می رسد حتی زمانی که او متوجه عمق فاجعه می شود مجبور است به این رویه تن دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • سرنوشت خودرو‌های از رده خارج در کره‌جنوبی (فیلم)
  • قول وزیر برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو
  • وعده وزیر صمت برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در سال جاری
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند
  • ژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز