Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکو کواچ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است شاگردانش واکنش خوبی به عقب‌افتادگی در نتیجه مقابل المپیاکوس یونان از خود نشان دادند. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکو کواچ در پی برتری 3 بر 2 شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه المپیاکوس یونان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: بازیکنانم یک بار دیگر ثابت کردند که حتی با وجود عقب افتادن در نتیجه می‌توانند تأثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از آنها بابت تغییر دادن اوضاع تعریف و تمجید کرد. ما حالا با 9 امتیاز صدرنشین گروه B هستیم و تقریباً یک پای‌مان را در مرحله یک‌هشتم نهایی گذاشته‌ایم.

سرمربی کروات بایرن مونیخ همچنین در خصوص وضعیت مدافع فرانسوی‌اش که به دلیل مصدومیت در دقیقه 59 جای خود را به ژروم بواتنگ داد، اظهار داشت: لوکاس هرناندس ضربه‌ای به قوزک پایش خورده اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا او از ناحیه لیگامنت آسیب دیده یا خیر. هرناندس اما درد زیادی داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: شرایط در این بازی دشوار بود. جو ورزشگاه فوق‌العاده بود، اما دما و رطوبت هوا کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود. ما آنطور که باید این بازی را در کنترل خود نگرفتیم. ما نیمه اول خیلی کُند بودیم و در جناحین خیلی خوب نبویدم. در کل بابت کسب سه امتیاز بازی خوشحال هستم.

تن‌هاخ: حضور در بایرن مونیخ؟ هیچ چیزی را رد نمی‌کنم

کواچ در پایان درباره عملکرد هافبک برزیلی‌اش گفت: در حال حاضر تنها کمی شانس با کوتینیو یار نیست. او اغلب حرکات خوبی انجام می‌دهد، اما در این بازی یا مسیر شوت‌هایش توسط حریف مسدود شد یا پاس‌هایش قطع شد. با این حال از عملکرد فیلیپه در این بازی راضی هستم، درست به مانند دیگر اعضای تیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا نیکو کواچ بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا نیکو کواچ بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا نیکو کواچ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد