Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:18:55 GMT

افزايش هواداران استيضاح ترامپ

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۱۴۸۹

افزايش هواداران استيضاح ترامپ

خبرگزاری آریا- نتایج تازه‌ترین نظرسنجی سی ان ان از افزایش هواداران استیضاح و برکناری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از قدرت حکایت دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بر اساس نتایج بدست آمده از تازه‌ترین نظرسنجی شبکه تلویزیونی سی ان ان، هم اکنون نیمی از آمریکایی‌ها از اقدام نمایندگان حزب دموکرات در این کشور برای استیضاح و برکناری رئیس جمهور ترامپ پشتیبانی می‌کنند؛ اما میزان رضایت از عملکرد کلی ترامپ در مقایسه با نتایج نظرسنجی پیشین، بدون تغییر، ثابت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس، 50 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی، به این پرسش که «آیا ترامپ باید استیضاح شده و از کار برکنار شود؟» پاسخ مثبت دادند. پاسخ 43 درصد از شرکت کنندگان هم منفی بود. این در حالی است که در ماه سپتامبر، 47 درصد از شرکت کنندگان با استیضاح و برکناری رئیس جمهور آمریکا موافق بودند. این رقم در ماه مه 41 درصد و در ماه‌های آوریل و مارس به ترتیب 37 درصد و 36 درصد ثبت شده بود.
در میان هواداران احزاب دموکرات و جمهوریخواه، 87 درصد از دموکرات‌ها خواهان استیضاح و برکناری ترامپ هستند. اما تنها 6 درصد از جمهوریخواهان بر این باورند که ترامپ باید استیضاح و برکنار شود. این رقم در میان کسانی که خود را مستقل می‌دانند 50 درصد است.
در این نظرسنجی از شرکت کنندگان پرسیده شد: "آیا فکر می‌کنید ترامپ مرتکب خطا‌هایی شده که او را مستحق استیضاح و برکناری می‌کند؟ " در پاسخ به این پرسش، 86 درصد از دموکرات‌ها بر این باور بودند که خطا‌های ترامپ قابل چشم پوشی نیست و باید استیضاح شود؛ در حالی که تنها 8 درصد از جمهوریخواهان چنین باوری داشتند. در مقابل، 87 درصد از جمهوریخواهان معتقد بودند نمایندگان حزب دموکرات می‌خواهند به هر قیمتی شده ترامپ را برکنار کنند، در حالی که تنها 10 درصد از دموکرات‌ها چنین ایده‌ای داشتند.
میزان رضایت از عملکرد کلی رئیس جمهور آمریکا هم در مقایسه با نظرسنجی پیشین ثابت مانده و تغییری نداشته است. هم اکنون 41 درصد از مردم از عملکرد کلی دونالد ترامپ راضی هستند و این در حالی است که 57 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند عملکرد ترامپ رضایت بخش نیست.
این رقم در میان جمهوریخواهان، 90 درصد است؛ در حالی که تنها 5 درصد از دموکرات‌ها عملکرد ترامپ را رضایت بخش می‌دانند و عملکرد کلی ترامپ، 37 درصد از افراد مستقل جامعه را نیز راضی می‌کند. اما میزان رضایت از عملکرد ترامپ در ماه اکتبر سال سوم ریاست جمهوری در مقایسه با 10 تن از روسای جمهور پیش از خود از حزب جمهوریخواه، 41 درصد است و او در این رده بندی نیز در آخر جدول قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش هواداران استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام انتظار ها به پایان رسید و موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران به تهران رسید و با لبخند و انگیزه ای فراوان که در چهره اش موج می زد به فدراسیون رفت.

این مربی برزیلی- فرانسوی شاید برای هواداران والیبال ایران ناشناخته باشد، اما کارنامه او نشان می دهد مربی با دانشی است و می تواند با تیم ملی والیبال ایران نتایج خوبی کسب کند.

پائز که امروز به ایران آمده خود را به تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد رساند تا بر عملکرد ملی پوشان از نزدیک نظارت کند. البته او در بدو ورودش با چالش انصراف بعضی بازیکنان از تیم ملی والیبال ایران مواجه شده است و باید دید با این چالش چگونه کنار خواهد آمد.

هواداران منتظر هستند ببینند در هفته اول لیگ ملتهای والیبال او چگونه تیم ملی را کوچ و هدایت خواهد کرد، قطعا با شروع اولین بازی تیم ملی بحث در مورد عملکرد او در فضای رسانه ای و مجازی داغ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد