Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:52:59 GMT

نمایشگاه مردمی فرهنگی - قرآنی صحیفه سبز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۱۵۵۹

نمایشگاه مردمی فرهنگی - قرآنی صحیفه سبز گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم عزیززاده گرجی مسئول برگزاری نمایشگاه صحیفه سبز صبح چهارشنبه در مراسم  افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه صحیفه سبز با بیان اینکه پانزدهمین نمایشگاه صحیفه سبز با حضور ناشران داخلی از اول آبان ماه  شروع به کار کرد افزود: این نمایشگاه در ۱۰۰ غرفه و به مدت یک هفته در مصلی بابل برپا است و مهمترین هدف این نمایشگاه عرضه کتاب و محصولات ناشران معتبر کشور ازجمله آثار حضرت آیت الله جوادی، ارائه محصولات بزرگترین نرم افزار خاورمیانه به نام نور وهمچنین  ارائه خدمات فرهنگی به موسسات در سه حوزه کودک ونوجوان، مراکز فرهنگی و تبیین انقلابی اندیشکده یقین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول برگزاری نمایشگاه صحیفه سبز مازندران از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه امسال را ترویج فرهنگ قرآنی در تمام شهرهای استان مازندران بیان کرد و گفت: امسال برای اولین بار قرار است تبیین  فرهنگ انقلابی اندیشکده  در این نمایشگاه بر گزار  شود.

وی در پایان یادآور شد: از ظرفیت های خوب این نمایشگاه ارائه فرهنگ قرآنی به عنوان زمینه سازی در تغییر رفتار در جامعه است.

کد خبر 4754046

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن بابل اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین سانحه تصادف قزوین شهرکرد گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه شیراز موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند

لشکری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد