Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نور الله قدرتی رئیس کل دادگستری استان صبح چهارشنبه در دیدار با علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین اظهار کرد: هنر متعهد زیبایی های ظاهری را با زیبایی های باطنی تلفیق می کند، قلوب را جذب و اثر هنری را ماندگار می کند.

این مقام قضایی افزود؛ جبهه استکبار با استفاده از صنعت هنر ریشه های پوچ خود را زیبا جلوه می دهد و سرابی پیش چشمان ظاهر بین می گستراند، در میان وظیفه حوزه هنری، بعنوان نهاد برآمده از انقلاب، بیان هنرمندانه ارزش ها و انتقال معارف آسمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که هنر با ذات و فطرت انسان عجین است، یک اثر فاخر می تواند ده ها برابر بیشتر از سایر ابزارهای تبلیغی موثر واقع شود. ساخت فیلم، خلق آثار تجسمی، نمایشی، موسیقی و... و. ابزارهایی هستند که می توان با کمترین امکانات مادی بیشترین اثرگذاری را بر روی مخاطبان داشته باشند. وی بزرگ ترین موفقیت را عمل به تکلیف به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر دانست.

در ادامه این دیدار علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین، گزارشی از روند اجرای برنامه های این مرکز طی سال جاری ارائه کرد و گفت: همه برنامه های این مرکز در واحدهای تخصصی حول محور: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خانواده، بیداری اسلامی به ویژه مدافعان حرم متمرکز بوده و در این زمینه ها علاوه بر اجرای برنامه های مختلف در زمینه تولیدات هنری نیز آثار خوبی توسط هنرمندان بومی(استان) ارائه شده است.

وی بهره مندی از مشاوران حقوقی و استفاده کارشناسان حوزه اجتماعی را در پیشبرد هدفمند برنامه های فرهنگی هنری لازم برشمرد.

کد خبر 4754045

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری قزوین حوزه هنری قزوین اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین سانحه تصادف قزوین شهرکرد گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه شیراز موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در دیدار با محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه شهرستان دامغان با اشاره به ساختار دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بخشنامه و آیین‌نامه‌های دقیق، ساختار خوب، کارکنان و اعضای هیئت علمی توانمند از دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی پویا و قانونمند ساخته که با توجه به رعایت قوانین کمترین معضلات را در آن شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان یک مفهوم مهم در جامعه علم و فناوری دارای اهمیت بالایی است و این فعالیت‌ها نه‌تنها به توسعه علم و فناوری کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان متذکر شد: یکی از دستاورد‌های دانش‌بنیانی از زیست‌بوم علم و فناوری کشور است و این دستاورد نشان‌دهنده توانایی دانش‌بنیان‌ها در تجهیزات پیشرفته و مقابله با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی است.

افشاری متذکر شد: همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان بر پایه نوآوری و دانش‌افزایی سریع عمل و با تجاری‌سازی محصولات خود به توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند و می‌تواند در توسعه جامعه و اقتصاد کشور اثربخش باشد.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: راهی به جز حرکت به سوی کار و تولید نیست و با توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی نیازمند تلاش‌های جدی و نهادینه‌سازی آن در جامعه هستیم، آموزش و ترویج مفاهیم کارآفرینی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی می‌تواند نقش مهمی در توسعه این فرهنگ داشته باشد.

افشاری تأکید کرد: آموزش مهارت‌های کارآفرینی به جوانان و دانشجویان می‌تواند آینده‌ی کاری آنها را تحت تأثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت کلیدی کارآفرینی در توسعه کشور، تلاش‌های جدی برای ترویج این فرهنگ و ایجاد محیط‌های حمایتی برای کارآفرینان در برنامه‌های ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری