Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته نهم لیگ برتر اعلام شد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته نهم لیگ برتر که در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود به شرح زیر است:
پنجشنبه 2 آبان 98
ساعت 12:30 فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم
ساعت13 آندره استراماچونی سرمربی استقلال تهران
ساعت 13:30 حسین فرکی سرمربی پیکان
ساعت 14 علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان
دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر روز جمعه 3 آبان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نشست خبری سرمربیان هفته هشتم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  فولادی‌ها چند روز مانده به پایان سال 1402 عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب و معرفی کردند؛ سرمربی باتجربه فوتبال ایران در شرایطی هدایت فولاد را برعهده گرفته که در دوره قبلی حضور در این تیم حواشی زیادی را تجربه کرد.

ویسی اما اینبار با حمایت قاطع مدیریت باشگاه فولاد بر صندلی سرمربیگری نشسته و همین امر باعث شده تا او با انگیزه زیاد و روحیه خوب برای بهبود وضعیت فنی قرمزپوشان اهوازی تلاش کند.

فولاد خوزستان این فصل روزهای خوبی را در لیگ برتر تجربه نکرده و عبدالله ویسی انگیزه زیادی دارد تا بتواند با بهبود این شرایط تیمی که سال‌ها در آن به عنوان بازیکن و سرمربی حضور داشته را به روزهای خوب برگرداند.

9 هفته پایانی لیگ برتر فرصت خوبی برای ویسی است تا با بهره‌مندی از تجربیات خود با فولاد نتایج مطلوبی کسب کند. او برای بالا کشاندن قهرمان سابق لیگ در جدول رده‌بندی پرانرژی استارت زده و تصاویری که از ویسی در تمرینات روزهای ابتدایی سال 1403 منتشر شده، این مساله را به خوبی نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ فولادی‌ها برای دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل هوادار تهران آماده می‌شوند و امیدوارند روزهای خوبی را در سال جدید پشت سر بگذارند.

عکاس: محمدحسین عامری

دیگر خبرها

  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • دومین سفر هنیه به ایران از زمان آغاز جنگ غزه
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد!