Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبنم نعمت زاده روز چهارشنبه در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده اخلال در نظام دارویی کشور در شعبه سوم رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) در آخرین دفاعیات خود اظهار داشت: رمز موفقیت ما در ارتباط با بانک ها، اداره دارایی و اداره دارو، این بوده که تلاش کردیم همیشه اصولی کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من بیش از ۲۰ سال کار کردم و آبروی خانوادگی خودم را در این زمینه گذاشتم و سعی می کنم حیثیت و آبرو را برای خودم و همکارانم ایجاد کنم.
این متهم با ارائه توضیحاتی درباره عملکرد شرکت‌های خود اظهار داشت: مجموعه شرکت هایی که با ما همکاری داشتند، می‌دانند شروع کار ما فقط برای ایجاد روند مثبت در فروش محصولات دارویی بود که به نحوی دیگر توزیع می شد تا بهتر بتوانیم محصولات دارویی را بفروشیم ولی پس از یک سال روند کار مشابه بخش‌های دیگر شد و به مشکلاتی برخوردیم ولی هیچ گونه سوءنیتی پشت این قضیه نبوده است.
وی اضافه کرد: مدیریت این کار با من نبود و من شرکت ها را نمی شناختم و بعد از مشکلاتی که در سال ۹۶ ایجاد شد، وارد این موضوع شدم.
ادامه دارد…

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبنم نعمت زاده قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری

یاسر اکبریان  با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تامین آب آشامیدنی روستا‌های محروم، اظهار کرد: با بررسی و مطالعات فنی انجام شده ۱۶۲ روستا که از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار نبودند شناسایی شد.
وی گفت: این روستا‌ها یا از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند نبودند یا اگر آب آشامیدنی هم در دسترس بوده تاسیسات و منابع آب آنها ضعیف بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان استان تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا پایان سال‌جاری مشکل تامین آب آشامیدنی این روستا‌ها را بر طرف کنیم.
به گفته اکبریان آبرسانی به این روستا‌ها با هماهنگی بسیج سازندگی و خیرین و با استفاده از اعتبارات ملی و استانی همچنین اعتبارات محرومیت زدایی انجام می‌شود.
وی بیان کرد: ۱۶۲ روستایی که شناسایی شده‌اند در همه شهرستان‌ها پراکنده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری