Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عمویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به معین بودن شهر قزوین برای استان‌های تهران، گیلان، البرز، همدان و زنجان در مواقع بحرانی، سال گذشته زمینی به مساحت ۳۷ هکتار در ضلع جنوبی آرامستان بهشت فاطمه (س) و در حاشیه امامزاده ظهیر خریداری شد.

وی، ویژگی‌های آرامستان جدید قزوین را دسترسی به آن از طریق جاده‌های فارسیان و بویین زهرا دانست و تاکید کرد: در حال حاضر عملیات دیوارکشی این مکان به پایان رسیده و در حال تامین انشعابات آن به همراه حفر یک حلقه چاه آب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، عملیات جدول گذاری، سامانه‌های روشنایی، توسعه فضای سبز، قطعه‌بندی قبور و احداث سوله و سالن تطهیر برای مواقع بحرانی در آرامستان جدید از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان برای سال آینده خواهد بود.

عمویی با اشاره به آرامستان بهشت فاطمه (س)، اظهار داشت: این مکان در حال حاضر ارایه کننده بیشترین خدمات در میان سایر آرامستان‌های شهر قزوین بوده که در زمینی به مساحت ۲۴ هکتار واقع شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه آرامستان بهشت فاطمه (س) قزوین ۲۰ تا ۲۵ سال آینده و در شرایط عادی پاسخگوی نیازهای این شهر خواهد بود، افزود: در حال حاضر علاوه بر آرامستان یاد شده، آرامستان‌های بهشت صدر، حسینی، رضوی و نوبیلی نیز خدمات خود را براساس سیاست‌های از پیش تعیین شده این سازمان ارایه می‌دهند.

وی یادآور شد: تا پایان امسال نیز ساخت ۲ هزار قبور به همراه ۱۰ آرامگاه خانوادگی از سوی این سازمان در فاز سه آرامستان بهشت فاطمه (س) به انجام می رسد.

سال گذشته سه هزار و ۵۹۱ نفر در استان فوت کردند که یک هزار و ۶۴۹ نفر در داخل آرامستان‌های شهرداری قزوین دفن شده و مابقی نیز به سایر شهرستان های استان منتقل شدند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین قزوین مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین