Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سایپا به گفت‌وگوی اخیر بهزاد غلامپور واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته بهزاد غلامپور صحبت‌هایی در مورد باشگاه سایپا و شیوه جوانگرایی در این باشگاه انجام داد که باعث شد حسین خوش نظر، مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سایپا نسبت به آن واکنش نشان دهد.

حسین خوش نظر در خصوص صحبت‌های غلامپور اظهار داشت: آقای غلامپور و فرزندش نان و نمک سایپا را خورده‌اند و در فرهنگ و اخلاق ایرانی، نمکدان شکستن نکوهش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای بهزاد غلامپور! شما خودتان فوتبالیست جوان در منزل دارید و اینگونه اظهار نظرها از شما بعید است، چرا که زمانی که باشگاه سایپا با فرزند عزیزتان قرارداد بست، آن موقع این صحبت‌ها را نمی‌کردید؟

وی افزود: کسانی که در باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس حضور پیدا می‌کنند، باید بدانند این باشگاه‌ها سرمایه‌های کشور هستند و دخالت بیجا در امور سایر باشگاه‌ها و آویزان ماندن و مجیزگوئی دیگران زیبنده آن‌ها نیست و جای تعجب دارد که فردی که بعلت عملکرد خود در دوران بازیگری از جمع آبی‌پوشان جدا شده بود و توسط باشگاه سایپا جذب و حمایت شد، اینگونه سخن می‌گوید.

وی با بیان اینکه غلامپور، 7 سال به عنوان بازیکن و 2 فصل به عنوان مربی در باشگاه سایپا قرارداد داشته، گفت: باشگاه سایپا همواره به مقوله جوانگرایی و رشد و شکوفایی جوانان این مرز و بوم اهمیت و توجه خاصی داشته است و فلسفه این باشگاه قائم به شخص نیست و‌ای کاش آقای غلامپور در 2 فصل مربیگری خود در این باشگاه، استعدادی را شکوفا می‌کردند و امروز هم در حمایت از جوانان مصاحبه می‌کردند.

وی ادامه داد: باشگاه سایپا رفتار حرفه‌ای و ارزش‌های فرهنگی را بالاتر از امور قهرمانی در دستورکار خود قرار داده و حتی شاهد بودیم که با نصب بنر، از چهار بازیکن تیم استقلال هم تجلیل و قدردانی کرد و گذشته از این، رعایت اصول حرفه‌ای و شرط ادب هم حکم می‌کند که افراد، حرمت جایی را که روزگاری از محل آن برای معیشت خویش خانواده خود درآمد کسب کرده‌اند، نگه دارند و نمکدان نشکنند.

خوش نظر در پایان با اشاره به تعامل‌های همیشگی سایپا با استقلال، گفت: از مدیران حرفه‌ای باشگاه استقلال انتظار داریم برخورد لازم را با این رفتار غیرورزشی مربی خود انجام دهند و ایشان را از اظهارنظرهای بیجا منع کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایپا غلامپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد

کمیته انضباطی رای خود در خصوص مربی تیم استقلال را صادر کرد.

طرفداری | آرای جدید کمیته انضباطی اعلام شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت 7 روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی استقلال
  • مربی استقلال جریمه شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • ابلاغیه فوری کمیته اخلاق برای جنجال لیگ یک
  • آثار ماندگار مردی که موسیقی معاصر مدیون اشعار اوست! + فیلم
  • انسیه خزعلی فرمان برخورد با دختر جیمی جامپ را صادر کرد/ سرکار خانم !‌ شما معاون امور زنان هستید نه رییس حراست ورزشگاه
  • (عکس) زنی که پرافتخارترین مربی فوتبال ایران است