Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از کاهش میزان آبگرفتگی معابر سطح شهر خبر داد و گفت: تاکنون گزارش خاصی از آبگرفتگی شدید در مناطق 22گانه اعلام نشده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، اصغر عطایی با اشاره به کاهش چشمگیر نقاط آبگیر در سطح شهر تهران، بیان کرد: معمولاً بارش‌های اولیه فصل پاییز دردسرساز هستند، اما باتوجه به تهمیدات شهرداری تهران در ماه‌های گذشته، مشکل خاصی از بابت بارش‌ها در شب گذشته گزارش نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهرداری تهران برای جلوگیری از افزایش نقاط آبگیر، توجه ویژه‌ای بر موضوعات عمرانی، نگهداشت شهر و لایروبی مکرر نهرها و جوی‌ها در تمامی مناطق دارد. همین اقدام موجب جلوگیری از آبگرفتگی شدید در سطح شهر شده است.
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش کامل کلیه مدیران خدمات شهری و مدیران مناطق از آغاز تا پایان بارش‌ها خبر داد و گفت: مدیریت شهری به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در معابر سطح شهر اقدامات ویژه‌ای را اجرا خواهد کرد.
عطایی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری همچنان درحال گشت زنی در سطح شهر هستند، عنوان کرد: تاکنون گزارش خاصی از آبگرفتگی شدید در مناطق 22گانه اعلام نشده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، وی در پایان علت بعضی از آبگرفتگی‌های جزیی را انجام فعالیت‌های عمرانی، انسداد پل یا نهرها و وجود زباله در نهرهای فرعی آب دانست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارش گزارش آب گرفتگی اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین

دریافت 27 MB کد خبر 6084842

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل