Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@22:52:33 GMT

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در کاشان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۱۹۸۳

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در کاشان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد داشت ۳۹ کیلوگرم مواد افیونی را در شهر کاشان توزیع کند، قبل از اقدام شناسایی و دستگیر شد.

علی قربانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام یک سری کار اطلاعاتی و اجرای کامل و دقیق طرح کنترل خودرو های عبوری، به یک دستگاه سواری دنا که قصد ورود به شهر کاشان را داشت مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرنشین خودرو پس از اعلام ایست و توقف توسط ماموران قصد فرار از محل را داشت، افزود: با آمادگی و هوشیاری ماموران، راننده این خودرو در یک تعقیب و گریز و در یک عملیات موفق، دستگیر شد.

سرهنگ قربانی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو فوق ۳۹ کیلوگرم تریاک آماده توزیع کشف وضبط شد، افزود: یک قاچاقچی نیز دستگیر و ضمن تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان خرد و  عمده مواد افیونی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کاشان قرار دارد، متذکر شد: شهروندان می توانند موارد مشکوک و یا اطلاعات خود درباره توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند. .

کد خبر 394209

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستگیری کشف مواد مخدر کاشان نیروی انتظامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند