Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه فایننشال پست از قول افراد مطلع نوشت، دولت چین در حال برنامه‌ریزی برای تغییر رئیس اجرایی دولتشهر هنگ کنگ و روی کار آوردن یک سرپرست جدید است.

به گزارش ایسنا، روزنامه فایننشال پست نوشت: مقام‌های چین می‌خواهند اوضاع در هنگ کنگ با ثبات شود و به همین دلیل برنامه‌هایی برای تغییر کری لام، رئیس اجرایی هنگ کنگ دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت، اگر شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین تصمیم بگیرد تا برنامه خود را اجرایی کند، جانشین کری لام در مارس سال آتی میلادی منصوب می‌شود و مابقی دوران وی را که ۲۰۲۲ پایان می‌یابد، پوشش می‌دهد.

کاندیداهای پیشروی این سمت، نورمن چان، رئیس سابق اداره مالی هنگ کنگ و هنری تانگ، وزیر اقتصاد و دبیرکل  هنگ کنگ هستند.

در سپتامبر  کری لام در پاسخ به گزارش رویترز درباره اینکه احتمال کناره‌گیری‌اش گفت: هرگز . او گفت که هرگز  نمی‌خواهد برای پایان دادن به بحران سیاسی این دولتشهر از سمتش کناره‌گیری کند.

صدها هزار تن از مردم هنگ کنگ از اواسط ژوئن سال جاری میلادی و در اعتراض به لایحه مورد مناقشه استرداد مظنونان به چین برای محاکمه به خیابان‌ها آمدند. اگرچه این لایحه نهایتا لغو شد، اما اعتراضات همچنان ادامه دارد و معترضان توجهی به ممنوع بودن این اعتراضات از سوی پلیس نکرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتراضات هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین تجلیل از عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندار و جانشین ستاد، رئیس شورای اسلامی شهر، روسای کمیته‌های دوازده گانه ستاد و جمعی از مدیران معادن برگزار شد.


فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان تصریح کرد خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای معرفی ظرفیت حوزه‌های میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان است که با اقدامات شاخص تمام دستگاه‌های اجرایی متولی به نحو احسن به گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان خدمت رسانی شد. 


علیرضا تیموری خاطرنشان کرد: با دستور وزارت کشور بر کاهش حوادث جاده‌ای با در کنار هم قرار گرفتن همه دستگاه اجرایی شهرستان علی رغم سفر‌های زیاد در سطح محور‌ها شهرستان شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم.


در پایان این مراسم از دست اندرکاران و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با اهدا لوح یابود تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کنایه قابل تامل معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی
  • (ویدئو) کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی
  • فروش نفت ایران به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسیده است
  • (ویدئو) رئیس تلگرام: سیا و اف‌بی‌آی به‌دنبال جاسوسی از کاربران تلگرام بودند
  • نیویورک تایمز: مقامات اسرائیلی در مورد شدت پاسخ ایران، اشتباه محاسباتی کردند
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • خبرنگار ایرلندی، رئیس کمیسیون اروپا را جنایتکار جنگی خواند
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد/نباید قدرت موشک‌ها و پهپادهای ایران را دست‌کم گرفت