Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:44:34 GMT

حضور پلیس نظامی روسیه در شمال شرق منبج

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۲۰۳۸

حضور پلیس نظامی روسیه در شمال شرق منبج

یک نماینده پلیس نظامی روسیه اعلام کرد: نیروهای این واحد نظامی که در استان حلب سوریه مستقر هستند گشت زنی‌های خود در شمال شرق شهر منبج را آغاز کردند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، این مقام پلیس نظامی روسیه اظهار کرد: مسیر این گشت زنی در طول مواضع خط مقدم نیروهای مسلح سوریه در چند کیلومتری روستای قیراطه در مجاورت رودخانه ساجور و در فاصله نه چندان دور از مقطع پیوستن این رودخانه به رود فرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این منطقه پیش از این از سوی نظامیان آمریکایی که به دنبال آغاز عملیات "چشمه صلح" از  جانب ترکیه به سمت مرز عراق عقب نشینی کردند مورد گشت زنی قرار می‌گرفت.

رودخانه ساجور همچون یک خط تماس میان نیروهای مسلح سوریه و گروه‌های معارض مخالف دولت این کشور عمل می‌کند که مورد حمایت آنکارا هستند.

مقام مذکور در ادامه عنوان کرد: یک سری گشت زنی‌ها در جنوب شرق قیراطه در نزدیکی حوزه قره قوزک در کرانه چپ رودخانه فرات در مجاورت جاده و پل منتهی به شهر موصل انجام خواهد شد.

این افسر در عین حال گفت: عمده سفرهای مسافران و نقل و انتقال کالاها از طریق این پل انجام شده و نزدیک‌ترین گذرگاه مشابه به آن پیش از ۶۰ مایل در سمت جنوب شرق و در حوزه رقه قرار دارد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و رجب طیب اردوغان همتای ترکیه‌ای وی روز سه شنبه توافق کردند پلیس نظامی روسیه و نیروهای  سوری در منطقه قرار گرفته در طول مرز سوریه با ترکیه گشت زنی کنند.

چندی قبل ترکیه با آمریکا به توافق رسید تا یک آتش بس پنج روزه را در شمال شرق سوریه به منظور اجازه به عقب نشینی شبه نظامیان کرد از مناطق مرزی خود اعمال کند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه

رسانه‌های ترکیه از وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در منطقه «سولو سارای» استان «توکات» در شمال این کشور خبر دادند که به گفته این رسانه ها خانه‌های روستایی در این زلزله آسیب دیده‌اند.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • هشدار رئیس سیا درباره احتمال شکست اوکراین
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • ۲۱ پهپاد ارتش اوکراین در «بلگورود» روسیه منهدم شدند
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق