Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، به پرسش های اختصاصی خبرگزاری برنای سمنان در حوزه جوانان با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات جوانان و ظرفیت تشکل های مردم نهاد جوانان پاسخ داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد و در پاسخ به پرسش های اختصاصی خبرگزاری برنای سمنان در حوزه جوانان، بر پیگیری جدی و مستمر مطالبات و مشکلات جوانان توسط معاونت جوانان اداره کل تاکید کرد و توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد جوانان استان را اولویت مهم این اداره کل در حوزه جوانان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص بیان داشت استان سمنان ظرفیت های بسیار بالایی در رابطه با سمن های جوانان  داشته و بر اساس میزان توسعه یافتگی این سمن ها بر حسب جمعیت، استان سمنان رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

در ادامه مصطفی مرادی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان، برگزاری انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان را از مهمترین برنامه ها و رویدادهای آتی این معاونت دانست و بیان داشت: مجمع سمن های جوانان، منتخب همه تشکل های جوانان استان است و به نمایندگی از آنان مطالبات و فعالیت های داوطلبانه و نیز مسائل و مشکلات جوانان استان را پیگیری می کنند.

مصطفی مرادی در ادامه به ظرفیت ستاد ساماندهی امور جوانان استان برای رسیدگی به  مسائل جوانان در حوزه های مختلف اشتغال، ازدواج، مسکن، آسیب های اجتماعی و ... اشاره کرده و بیان داشت از این حیث گام های خوبی در قالب این ساختار قانونی برداشته شده است.وی افزود: به عنوان مثال طبق آخرین آمار، در شش ماهه نخست سال 98،  76 درصد از زوجین جوان استان موفق شده اند وام ازدواج دریافت کنند که این میزان بالاتر از میانگین کشوری بوده و تلاش استانداری سمنان و ستاد ساماندهی امور جوانان استان قابل تقدیر است.

در انتها وی به برنامه توانمندسازی جوانان استان، طرح شده در ستاد ساماندهی امور جوانان اشاره کرد که در 5 بخش و به طور جزئی بر اساس 15 اولویت، شناسایی، برنامه ریزی و سیاست گذاری در مهمترین مسائل و اولویت های جوانان در دستور کار قرار گرفته است.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

بیشتر بخوانید: تاپایان فروردین98 دو خانه کبدی در سرخه و درجزین افتتاح می شود جلال دریس رییس هیات قایقرانی خوزستان شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان انتخابات مدیرکل ورزش و جوانان مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟

 متاسفانه امروز یکی از شهروندان ابهری با حضور در اداره ورزش و جوانان ابهر(زنجان)، با چاقوی شخصی خود در آبدارخانه این اداره اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش تسنیم، یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

این شهروند پس از خروج از آبدارخانه به دلیل خونریزی نقش بر زمین شده و تلاش نیروهای اورژانس نیز نتیجه‌بخش نبوده است؛ طبق گفته حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، تصاویر ورود و خروج این شخص توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در پی وقوع اتفاق ناگوار خودزنی منجر به فوت یکی از شاغلین سابق هیئت‌های ورزشی شهرستان که (از سال 96 رابطه کاری‌اش با مجموعه قطع شده بود) با چاقویی که به همراه خود داشت، با بررسی اولیه و مشاهده فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته اداره مشخص شد که فرد مورد نظر بدون هیچگونه مواجه‌ و یا درگیری و یا مکالمه خاصی با کارکنان و عوامل اداره مستقیم وارد آبدارخانه شده و کمتر از یک دقیقه با خونریزی شدید از ناحیه گلو از ساختمان اداره خارج و وارد محوطه اداره می‌شود.

وی گفت: پس از اطلاع مراجعین و کارکنان و تماس با اورژانس و پلیس، وی توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شود؛ موضوع توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی بوده و گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع دیگر اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد