Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،  حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان در سفر ۲ روزه خود به استان کرمانشاه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : محل های استقرار اکیپ های راهداری و راهدارخانه های طول مسیرها برای خدمات رسانی به زائران آشکارسازی شده است و طی بازدیدهای  مستمر، سرپرست هایی به منظور گشت زنی در محورهای هر استان و ارائه گزارشات به  ستاد مرکزی نظارت بر نحوه خدمات رسانی  و انجام گشت های ضروری و مستمر راهداری تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطاعی خاطرنشان کرد:  برای بالا بردن سطح ایمنی مسیر تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه، اقداماتی انجام شده است که از جمله این اقدامات خط کشی۸۰۰ کیلومتر از مسیر خسروی تا کنگاور ،  اجرای ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت لایه نهایی، 24کیلومتر روکش آسفالت لایه رگلاژی و ۲۴ کیلومتر شانه سازی آسفالتی ، همچنین نصب۲۷۰۰ عدد مسیرنما کامپوزیت،۲۱۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و یک هزار و ۸۰۰ علائم ایمنی در مسیر تردد زوار اربعین می باشد.
وی در ادامه بازدید از کرمانشاه به اورامانات سفر کردند و از پروژهای عمرانی محور روانسر شامل  هفت کیلومتر آسفالت مسیر روانسر – سه راهی بیاشوش ، راه روستایی تپه کوئیک – حسن آباد کلاه کبود و راههای  طرح ملی ابرار ( بنچله – بدر آباد ) ودیگر مسیرهای مواصلاتی شهرستان روانسر بازدید به عمل آوردند .
مطاعی در بازدید از شهرستان ثلاث بابا جانی و  13 پل محور پشت  گاری از توابع بخش ازگله که در سیل سال گذشته تخریب شده بود،  اظهار داشت : چندین دهنه از پل ها توسط اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه بازسازی شده است و تمام پل های محور پشت گاری نیز به زودی بازسازی می شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسینی رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان چایپاره افزود: در سال گذشته ۱۰/۹ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی شد.     وی با تاکید به اینکه در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راه‌ها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محور‌های مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد؛ اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محور‌ها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه‌های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.     حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محور‌های مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.     وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محور‌های شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

دیگر خبرها

  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام