Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قوچان از پیش‌بینی تردد ۳۵ هزار نفر زائر پیاده امام رضا(ع)از محورهای مواصلاتی این شهرستان در دهه آخر صفر خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین، هادی رجائی‌نیا فرماندار شهرستان قوچان در حاشیه بازدید از موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران پیاده علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) اظهار کرد: از روز گذشته شاهد تردد زائران پیاده دهه آخر صفر از حوزه شهرستان قوچان بوده‌ایم و تا امروز حدود ۳ هزار نفر از این شهرستان عبور کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 وی بابیان این نکته که تمام دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در راه‌اندازی موکب‌ها همکاری خوبی داشته‌اند، گفت: در حوزه استحفاظی شهرستان قوچان در محورهای اصلی و فرعی بالغ بر ۳۰ موکب توسط دستگاه‌های اجرایی، خیرین و اهالی روستاهای در مسیر تردد زائران ایجاد شده‌است که خدمات‌دهی به زائران را به عهده دارند . رجائی‌نیا افزود: تمهیدات لازم در همه بخش‌ها از جمله ایمنی و ترافیک، امداد و نجات، بهداشت توسط دستگاه‌های مربوط انجام‌گرفته‌است و در طول مسیر به تعداد کافی پیش‌بینی لازم برای اقدامات امدادی، خدماتی و درمانی وجود دارد. وی در ادامه بیان کرد: برای اسکان زائران تمهیدات لازم پیش‌بینی شده‌است و با بازدیدهای به عمل‌آمده شرایط خوب و ایمنی مناسب برای زائران مهیا شده‌است. فرماندار شهرستان قوچان از حضور ۵ هزار نفر زائر قوچانی در پیاده‌روی دهه آخر صفر خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود از مسیر شهرستان قوچان به سمت مشهدالرضا بالغ بر ۳۵ هزار نفر عبور کنند که به این زوار توصیه می‌شود برای ایمنی بیشتر از مسیر تعیین‌شده یعنی مسیر مخالف عبور وسایل نقلیه و در طول روز تردد و شب‌ در موکب‌ها اسکان پیدا کنند. همچنین مسعود برازنده سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان قوچان، از خدمت‌رسانی به زائران در چهار پایگاه امداد و نجات این شهرستان خبرداد و عنوان‌کرد: در این پایگاه‌ها که در دوراهی روستای یزدان‌آباد، ورودی روستای قوچان عتیق(شهرکهنه)، روستای آلماجق و روستای علی‌زینل قرار دارند به زائران پیاده علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) خدمات درمانی و پیش‌بیمارستانی ارائه می‌شود.  وی گفت: روزانه بالغ بر یک صد امدادگر خانم و آقا مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند و تاکنون هر روز حدود یک صد نفر برای دریافت انواع کمک‌های درمانی به این پایگاه‌ها مراجعه کرده‌اند. منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دهه آخر صفر زائران پیاده امام رضا ع قوچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره

کاوه شیرزادی از اعزام ۲۵۵ زائر کردستانی به حج عمره خبر داد و اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفره از سقز، بانه و سنندج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی گفت: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان افزود: اعزام زائران عمره در قالب سه کاروان از سوم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: این افراد ۱۰ روز؛ ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. زائران این سه کاروان بر اساس اولویت‌بندی و فیش واریزی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳
  • اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام بيش از 87 هزار زائر در عمليات حج تمتع/ 18 فرودگاه معين حج هستند
  • اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال