Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@09:37:11 GMT

ناراحتی استقلالی ها از مصدومیت شجاعیان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۲۳۳۵

آرش رضاوند درباره برتری ۴ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: درست است که ۴ گل زدیم و برد خوبی به دست آوردیم، اما مسئله مهم تداوم پیروزها است و باید تلاش کنیم این روند ادامه داشته باشد تا در نهایت به نتایجی برسیم که باعث خوشحالی هواداران شود.

اخبار ورزشی- وی افزود: ما دو بازی حساس داریم که باید از الان برای آنها تمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو دیداری که نقش تعیین کننده برای رسیدن به بالای جدول دارد. این هفته با پارس جنوبی جم در خانه بازی داریم و سپس باید با تراکتور بازی کنیم. امیدوارم در هر دو دیدار نتیجه لازم را کسب کنیم و جزو مدعیان قرار بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره بنر باشگاه سایپا برای او و سه بازیکن استقلالی سابق سایپا گفت: از مسئولان سایپا تشکر می‌کنم که به یادمان بودند. من چند سال در این تیم بازی کردم و روز‌های خوبی داشتم.

رضاوند در خصوص مصدومیت داریوش شجاعیان خاطرنشان کرد: همه از مصدومیت داریوش ناراحت هستند و امیدوارم او خیلی زود برگردد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال سایپا استقلال شجاعیان آرش رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میلاد فخرالدینی یکی از خریدهای بحث‌برانگیز استقلال در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات بوده است، چرا که هم سن بالایی دارد و هم از نظر کیفی، سال‌ها پیش در فهرست مازاد همین تیم قرار گرفته بود. از سوی دیگر خیلی‌ها عقیده دارند بعد از مصدومیت کوین یامگا، می‌شد فرصت را در اختیار بازیکن جوانی همچون سامان تورانیان قرار داد.

بیشتر بخوانید: بازیکن استقلال در آستانه جدایی

با این حال فخرالدینی جذب شده و در ۲بازی اخیر هم به‌واسطه مصدومیت صالح حردانی در ترکیب اصلی قرار گرفت. از قضا او بسیار خوش‌اقبال بود که خطای شدید دقیقه سومش روی بازیکن آلومینیوم با کارت قرمز مستقیم داور مواجه نشد. کارشناسان داوری عقیده دارند فخرالدینی در این صحنه باید اخراج می‌شد؛ اتفاقی که اگر رخ می‌داد، استقلال باید کل مسابقه را ۱۰‌نفره بازی می‌کرد و اگر نتیجه نمی‌گرفت، فشار بسیار شدیدی روی فخرالدینی می‌آمد.

کد خبر: 1227311 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)
  • خبر خوشحال کننده برای استقلالی ها
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند