Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران جهت ارائه بودجه سال‌های ۱۳۹۹ در ساختمان کلاه‌فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نمایندگان سازمان برنامه‌ و بودجه کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت صنعت معدن و تجارت تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که به ریاست سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی برگزار شد کلیات بودجه سازمان مورد بررسی اعضای مجمع عمومی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه امیر ناظمی، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات خلاصه‌ای از برنامه‌های سال ۱۳۹۹ سازمان با محوریت مدیریت شبکه ملی اطلاعات، توسعه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و توسعه زیرساخت دولت الکترونیک و توسعه و توانمندسازی کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات ارائه و شاخص‌های خدمات مرتبط را تشریح کرد.

در ادامه نایب‌رئیس جلسه ضمن تشکر از زحمات مجموعه سازمان فناوری اطلاعات در تدوین و ارائه برنامه‌ها، نقش فناوری اطلاعات را در آینده بخش ICT بسیار مهم و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: علیرغم رکود اقتصادی در سنوات گذشته به دلیل تحریم‌های اعمال‌شده، صنعت فناوری اطلاعات باهدف گذاری‌های انجام‌شده توانسته نرخ رشد مثبتی داشته باشد.

موثقی افزود: در همین راستا و به‌منظور تحقق اهداف مورد نظر در حوزه فناوری اطلاعات در پایان برنامه ششم توسعه، سازمان می‌بایست به نحوی برنامه‌ریزی کند که نقش سایر دستگاه‌های اجرایی تابع نیز به‌صورت شفاف و صریح بیان و در جلسات آتی مجمع عمومی سازمان ارائه شود. در پایان جلسه کلیات بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ سازمان فناوری اطلاعات مورد تصویب اعضای مجمع عمومی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات شبکه ملی اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، اکثریت اعضا، رئیس کمیسیون‌های ذی ربط مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی بند «ب» ماده ۳ لایحه برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت، اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداخت.

در بند «ب» ماده ۳ قانون برنامه هفتم به دولت اجازه داده شده بود تا به منظور تسویه بدهی‌های خود و شرکت ملی نفت به صندوق توسعه ملی، نسبت به عقد قرارداد با این صندوق در زمینه اکتشاف، توسعه، استخراج، تولید، فروش و صادرات نفت و گاز با اولویت میادین جدید یا مشترک اقدام نماید.

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام علاوه بر این که این مصوبه را بر خلاف بخش‌هایی از اساسنامه صندوق توسعه ملی دانستند بر وجود پاره‌ای اشکالات دیگر نظیر فقدان ظرفیت‌های تخصصی و نیروی کارشناسی لازم درصندوق توسعه ملی تاکید کردند و آن را به مصلحت ندانستند. در نهایت در مورد مصلحت مورد نظر مجلس با اصلاحات بعمل آمده توسط کمیسیون اقتصادی رای گیری بعمل آمد که رای لازم را به دست نیاورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • فناوری چگونه با کمبود غذا در جهان مقابله می‌کند/ معرفی ۱۰ فناوری برتر در صنعت کشاورزی
  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟