Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس پایتخت از کشف 300 هزار قلم داروی قاچاق و تقلبی به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال در تهران در اولین مرحله ازطرح برخورد با دلالان و قاچاقچیان دارو خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "حسین رحیمی"  در نخستین مرحله از طرح برخورد با دلالان و قاچاقچیان دارو پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در جمع خبرنگاران، بیان داشت: برای اولین بار طرح برخورد با قاچاق داروهای تقلبی و دلالان و خرده فروشان دارو در نقاط مختلف پایتخت به ویژه در محدوده ناصرخسرو به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 45 نفر که 13 نفر آن سرشاخه‌های اصلی قاچاق دارو و همچنین 32 نفر دیگر نیز دلال و خرده فروش دارو بودند شناسایی و دستگیر شدند، عنوان داشت: در این طرح تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی قاچاق که عمده آن غیر استاندارد و تاریخ مصرف گذشته بودند، کشف شد.
سردار رحیمی با بیان اینکه این داروها عمدتا تقلبی و در مواردی کمیاب نیز بودند، بیان داشت: در مجموع 300 هزار قلم انواع دارو شامل داروهای بیماری‌های خاص، پودرهای بدن‌سازی، داروهای کودکان و 256 هزارعدد انواع تجهیزات پزشکی در این طرح کشف که در برآورد های صورت گرفته ارزش ریالی آنها بیش از  15 میلیارد ریال  می باشد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی 154 داروخانه متخلف خبر داد وگفت: این داروخانه‌ها با دلالان دارو همکاری‌ داشتند که پرونده آن‌ها از طریق دستگاه قضائی و وزارت بهداشت در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف قلم دارو قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ پرویز عالیشاه گفت: ماموران پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود، متوجه فروش سیگار‌های قاچاق  در یکی از فروشگاه‌های دخانیات در شهر سمنان شدند.
وی افزود : ماموران انتظامی در بازرسی از این فروشگاه  ۳ هزار و ۱۸۰ نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز در قالب قاچاق و یا احتکار کالا موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا ماموران انتظامی در اسرع وقت نسبت به رسیدگی آن اقدام کنند

دیگر خبرها

  • ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت
  • دست دلالان و سوداگران با راه اندازی سامانه خودنویس کوتاه شد
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • توزیع ۲۰ میلیون داروی وارفارین طی ۴ ماه