Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در لندن نوشت؛ خروج انگلیس از اتحادیه برای هر دو طرف انگلیس و اتحادیه آثار دراز مدت اقتصادی و سیاسی خواهد داشت و به همین دلیل فرآیند خروج این مقدار با معضل و پیچیدگی همراه شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حمید بعیدی‌نژاد»، سفیر ایران در لندن، در صفحه توییتر خود نوشت: سه‌شنبه شب ساعت ۱۰ به وقت تهران پارلمان انگلیس توافق دولت و اتحادیه اروپا برای خروج را با اکثریت به تصویب رسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی تصور اینکه معضل برگزیت پایان یافته فقط یک ربع ساعت به طول انجامید. مصوبه دوم پارلمان نشان داد که نمایندگان زیادی به کلیات طرح رأی داده‌اند تا بتوانند در مرحله بعد بر آن اصلاحیه بزنند.

نمایندگان بسیاری برای ایجاد تاخیر در تصمیم به خروج و هم برای آنکه پارلمان وقت کافی برای بررسی اصلاحیه‌ها داشته باشد ترجیح می‌دهند که زمان خروج انگلیس از اتحادیه که یک هفته دیگر تمام می‌شود، حداقل برای سه ماه تا پایان ژانویه ۲۰۲۰ میلادی تمدید شود. دولت با این رویکرد موافق نیست.

خروج انگلیس از اتحادیه برای هر دو طرف انگلیس و اتحادیه آثار دراز مدت اقتصادی و سیاسی خواهد داشت و به همین دلیل فرآیند خروج این مقدار با معضل و پیچیدگی همراه شده است.

بیشتر بخوانید: توافق جدید برگزیت به تائید شورای اروپا رسید نخست وزیر انگلیس از دستیابی به توافق جدید برگزیت خبر داد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا انگلیس حمید بعیدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه

پارلمان تاجیکستان توافق نظامی با ترکیه برای خرید تجهیزات نظامی از جمله پهپاد و آموزش نیروهای نظامی تاجیک توسط ترکیه را تصویب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مجلس سنای تاجیکستان توافق نظامی این کشور با ترکیه برای خرید تجهیزات نظامی را تصویب کرد.

بر اساس این توافق، مبلغ 50 میلیون لیره از سوی ترکیه به تاجیکستان به صورت اعتبار خرید نظامی در نظر گرفته شده که بر مبنای آن، تاجیکستان می تواند پهپاد و سایر تجهیزات نظامی مدرن را از شرکتهای ترکیه ای خریداری کند.

وزارت دفاع تاجیکستان این توافق را برای مبارزه با تهدیدات تروریستی و گروههای افراطی مهم ارزیابی کرده است.

این اعتبار ظرف مدت 5 سال باید استفاده شود و اگر تجهیزات خریداری شده بیش از مبلغ 50 میلیون لیره باشد، دولت تاجیکستان باید هزینه را پرداخت کند.

2 میلیون لیره از این مبلغ صرف آموزش نیروهای نظامی تاجیکستان در آموزشگاههای نظامی ترکیه خواهد شد. کارشناسان نظامی ترکیه بر نحوه خرید تجهیزات نظامی و هزینه این اعتبار نظارت خواهند داشت.

این توافق در سال گذشته بین وزرای دفاع دو کشور به امضا رسیده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی