Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز ملل متحد دوم آبان ماه اعلام کرد: سازمان ملل متحد با افزایش حمایت از کشورها، چابک‌تر و مسئولیت‌پذیرتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد- تهران، «آنتونیو گوترش» در پیامی به مناسبت روز ملل متحد ۲۴ اکتبر ۲۰۱۹ برابر با ۲ آبان ماه جاری اظهار داشت: روز ملل متحد آرمان‌های ماندگر منشور سازمان ملل متحد را برجسته می‌کند که ۷۴ سال پیش در چنین تاریخی به مورد اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل سازمان ملل متحد در این پیام تصریح کرد: منشور سازمان ملل متحد در دریای طوفانی جهان، کماکان لنگرگاه اخلاق مشترک ما است. در این دوران که تغییرات، بسیار سریع رخ می‌دهد، سازمان ملل متحد کماکان بر مشکلات واقعی مردم تمرکز می‌کند.

وی تاکید کرد: ما برای جهانی شدنی عادلانه و اقدامات اقلیمی جسورانه تلاش می‌کنیم. ما برای حقوق بشر و برابر جنسیتی تلاش می‌کنیم و به هر نوع نفرتی «نه» می‌گوئیم.

در پیام گوترش آمده است: ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم صلح را برقرار سازیم و در همان حال کمک‌های نجات‌بخش به میلیون‌ها نفر می‌رسانیم که گرفتار درگیری هستند. سازمان ملل متحد به نوبه خود با افزایش حمایت از کشورها، چابک‌تر و مسئولیت‌پذیرتر می‌شود.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: سال آینده، مصادف با هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این سازمان است. این نقطه عطف، لحظه حساسی برای شکل‌گیری آینده ما خواهد بود.

دبیرکل سازمان ملل متحد همچنین عنوان کرد: شما را دعوت می‌کنم به این گفت و گو بپیوندید و اجازه دهید با هم برای بهبود رفاه «ما مردمان» تلاش کنیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مسجد کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند روز ملل متحد سازمان ملل متحد سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه

چابک رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارزوئیه با اشاره به اینکه محموله بارگیری شده، چوب درخت گز و بدون مجوز حمل می‌باشد، گفت: در راستای سیاست‌های سازمانی و وظایف قانونی با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی قاطعانه برخورد می‌کنیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارزوئیه ادامه داد: برداشت و حمل هرگونه گیاه دارویی و چوب درختان جنگلی بدون اخذ مجوز از منابع طبیعی ممنوع بوده که بر اساس مواد یک تا سه قانون قاچاق اموال موضوع عایدات دولت، قاچاق کالا محسوب شده که علاوه بر ضبط مال، مجرم به پرداخت جزای نقدی و حبس محکوم می‌شود.

چابک افزود: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • چابک سازی سازمان غذا و دارو؛ هیچ کوتاهی قابل اغماض نیست
  • رشد صادرات فرآورده‌های سلامت محور/ چابک سازی سازمان غذا و دارو