Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@06:23:18 GMT

ساندویجی با طعم مهربانی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۲۷۲۳

ساندویجی با طعم مهربانی

یک رستوران در شهرستان آمل در اقدامی خیرخواهانه ساندویچ ۲۰ متری تهیه و آن را بین کودکان بی سرپرست و بد سرپرست توزیع کرد.

 مدیر این مجموعه فست فودی گفت: این ساندویچ دیشب پس از پخت با حضور پرشور شهروندان آملی در یکی از مجتمع‌های تجاری و رفاهی این شهرستان میان کودکان بی سرپرست و شهروندان توزیع شد.
مجید فلاح گفت: برای تهیه این ساندویچ ۲۰ متری که برای نخستین بار در مازندران تولید شده، ۱۰ آشپز به مدت ۳ روز بصورت شبانه روزی مشغول بکار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این ساندویچ با ۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز، ۳۰ کیلوگرم گوشت مرغ، فلفل دلمه، پیاز، قارچ، سس و روغن مایع آماده شده است.
مدیر این مجموعه فست فودی گفت: برای انجام این اقدام خیرخواهانه در شبکه های اجتماعی فراخوان عمومی داده شد که خوشبختانه با استقبال و همراهی خوب شهروندان آملی مواجه شد./ صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، سرهنگ محمد حسن حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فتای شهرستان ابرکوه، طی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی دست فروش از کارت بانکی وی در ازای فروش چند عدد چاقو به نامبرده و برداشت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با پیگیری‌های ویژه موفق شدن متهم را دستگیر و مبلغ کلاهبرداری شده را به حساب مالباخته برگردانند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های بانکی، به صورت شبانه روزی از طریق شماره تماس ۱۱۰ موارد اضطراری را به پلیس گزارش کرده تا اقدامات و راهنمایی‌های لازم توسط کارشناسان به آن‌ها ارائه شود.

سرهنگ حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس فتای شهرستان تمام تلاش خود را جهت ایجاد بستری امن در فضای مجازی به کار می‌برد تا شهروندان بتوانند به فعالیت‌های روزمره اقتصادی و ... خود در این فضا بپردازند.

دیگر خبرها

  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند