Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:21:37 GMT

مجتمع شیخ آباد نیازمند ایستگاه برق فشارقوی است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۲۷۳۷

مجتمع شیخ آباد نیازمند ایستگاه برق فشارقوی است

بهنام بیات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین اقداماتی که برای تامین برق شهرک های صنعتی استان البرز انجام شده است، اظهار کرد: در این راستا برنامه تامین زیرساخت های برق برای دو شهرک های صنعتی جدید شهرستان اشتهارد، اشتهارد۲ و خط توسعه شهرک صنعتی کوثر(فازدوم کوثر) به خوبی پیش رفته است.

وی در ارتباط با عملیات برق رسانی به دو بخش صنعتی تازه تاسیس شهرستان اشتهارد گفت: در این قالب با توجه به نصب و تجهیز پست مدولار یا سیار فشار قوی ۴۰۰ کیلوولتی در مرز استان البرز با استان تهران و در منطقه صفادشت، توانسته ایم میزان۱۰۰ مگاوات از این ایستگاه فشار قوی برق را برای تامین زیرساخت های خط توسعه شهرک صنعتی کوثر و امید البرز استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ادامه داد: در ایستگاه های تقلیل ولتاژ نیز شرکت شهرک های صنعتی سه تفاهم نامه در حال تنظیم و آماده سازی دارد که بر اساس این تفاهم نامه ها، قراردادهایی سه یا چهار جانبه میان استانداری البرز، شرکت شهرک های صنعتی استان، شرکت توزی نیروی برق البرز و برق منطقه ای تهران است.

بیات تاکید کرد: اگر این تفاهم نامه ها عملیاتی شود می توانیم تا پنج سال آینده مشکل برق صنایع مستقر در شهرستان اشتهارد را به طور کامل و جامع برطرف کنیم.

وی در بخش دیگری در خصوص آخرین پیگیری هایی که برای برق رسانی به مجتمع صنفی شیخ آباد کرج انجام شده است، گفت: در این رابطه قرار بود از سوی فعالان این مجموعه یک قطعه زمین برای احداث پست برق فشار قوی اختصاص داده شود و طبق آخرین اقداماتی که استانداری البرز در این رابطه با آنها داشته و سال ۹۷ آن را صورت جلسه کرده است باید واگذاری این زمین سال گذشته انجام می شد اما هنوز این مهم عملیاتی نشده است.

پست برق ۴۰۰ کیلوولتی باغستان به عنوان یک زیرساخت برای تامین برق مطمئن شهرک های صنعتی استان و تامین برق دائمی مشترکان عادی و مسکونی استمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با بیان اینکه تاکنون از شبکه های موجود برای تامین بخشی از برق مورد نیاز مجتمع صنفی شیخ آباد اقدام کرده ایم، گفت: اما تامین برق بیشتر برای آنجا ملزم به واگذاری یک قطعه زمین به منظوراحداث ایستگاه برق فشار قوی است و اگر این مهم صورت گیرد به فوریت برای ساخت و تجهیز این پست برق در شیخ آباد اقدام خواهیم کرد تا مشکل برق آنجا به شکل کامل و جامع مرتفع شود.

بیات اضافه کرد: برای مجتمع صنفی شیخ آباد در حال حاضر به ۱۰ هزار کیلووات برق دیگر نیاز است که باید ایستگاه برق جدید در آنجا تاسیس شود؛ شرکت توزیع برق استان البرز از برق عمومی تا کنون بیش از ۵هزار کیلووات از شبکه های برق عمومی به مجتمع صنفی شیخ آباد برق رسانی انجام داده است اما برداشت بیشتر از این طریق تهدیدی برای برق عمومی و سایر مصرف کنندگان است.

وی با اشاره به اینکه احداث پست برق ۴۰۰ کیلوولتی باغستان که امسال در هفته دولت کلنگ زنی آن انجام شد عملیاتی شده و پیمانکاران مشغول بکار هستند، افزود: این اقدام گامی مهم در راستای ایجاد پست های برق فشارقوی در استان است تا با تکیه بر این موارد برق البرز به برق سراسری وصل شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: پست برق ۴۰۰ کیلوولتی باغستان کرج به عنوان یک زیرساخت برای تامین برق مطمئن شهرک های صنعتی البرز و تامین برق دائمی مشترکان عادی و مسکونی است.

کد خبر 4754125

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری البرز شهرستان کرج شرکت توزیع برق البرز اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین شهرکرد سانحه تصادف گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه شیراز موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه رباط خان با ۲۵ میلی متر بیشترین بارندگی‌ها را ثبت کرده است.

زارعی افزود:  ایستگاه‌های رباط خان با ۲۵ میلی متر، سرند طبس ۱۴ و نیم میلی متر، رقه ۱۴و یک دهم میلی متر، چاهنو، بیشه و خرو ۱۱ میلی متر، کلشانه ۱۰ میلی متر را ثبت کردند.

وی گفت:همچنین ایستگاه های آتشکده با ۸ میلی متر، فریز ۷و نیم میلی متر، ده محمد ۷و ۲ دهم میلی متر، زهری ۶و نیم میلی متر، ماهمیران ۶میلی متر، پیرحاجات ۶میلی متر، جفت رود و مختاران ۵ و  نیم میلی متر، میغان ۵میلی متر، چیروک ۴ و نیم میلی متر، علی آباد زارعین ۴و ۳ دهم میلی متر، النگ ۴ میلی متر، کنگان ۴ میلی متر، ابراهیمی، سه قلعه ۳و نیم میلی متر، قدمگاه ۳و ۳ دهم میلی متر، سرند فردوس ۳و ۲ دهم میلی متر، چاه داشی، چاه طالب، جنوب بیرجند ۳میلی متر، حیدرآباد ۲ میلی متر، زنوغان ۲میلی متر، معدن پروده ۲ میلی متر، سه قلعه ۱و ۶ دهم میلی متر، چاه دراز ۱و نیم میلی متر، بغداده ۱و ۴ دهم میلی متر، پی کوه و حجت آباد ۱میلی متر وهمچنین دهسلم، اسلامیه، مود، دوست آباد، آرین شهر و اسفزار کمتر از یک میلی متر بارندگی را  ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته