Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: به منظور پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی ‌در کلیه حوزه‌های قضائی شهرستان‌های استان، ستادهای شهرستانی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی راه‌اندازی شد. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

‌مهدی الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان‌ با بیان اینکه به منظور ساماندهی موسسات داوری، کانون داوری در استان همدان تشکیل شود، اظهار داشت: فعالیت موسسات داوری در استان همدان در راستای کاهش بار ورودی پرونده به محاکم قضایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه تشکیل کانون داوری یکی از مولفه‌های مهم سازماندهی و نظم‌دهی به موسسات داوری است، افزود: با برگزاری جلسات متعدد در این عرصه، کانون داوری با همکاری کلیه موسسات فعال در استان برپا می‌شود.

پیشگیری از جرم مهمترین اولویت سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز استایلام| دیده‌بانی پیشگیری از جرم توسط سامانه جامع اطلاعات مردمی انجام می‌شوداصفهان| برگزاری کلاس‌های آموزشی مبنای پیشگیری از جرم است

‌سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تصریح کرد: موسسات داوری علاوه بر کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی سبب می‌شوند، به اختلافات طرفین دعوا در سریعترین زمان و کمترین هزینه رسیدگی شود.

‌وی نظارت بر نحوه فعالیت این موسسات از نکان اساسی و مهم دانست و گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان برای تحقق این مهم نیز اقدام به تشکیل کمیته ویژه بر عملکرد این موسسات می‌کند.

‌سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان درباره اقدامات این مرکز در عرصه انتخابات نیز بیان کرد: به منظور پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی و مطابق با دستور العمل‌های قوه قضائیه، در کلیه حوزه‌های قضائی شهرستان‌های تابعه استان، ستادهای شهرستانی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی راه‌اندازی شده است.

الماسی افزود: روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی به عنوان روسا و دبیران ستادهای مذکور تعیین و ضمن رصد و کنترل تحریکات انتخاباتی در صورت دریافت گزارش تبلیغات زود هنگام با متخلفین برخورد می‌کنند.

‌وی ابراز کرد: مصادیق و عناوین جرائم و تخلفات انتخاباتی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان احصاء و در اختیار دستگاه‌های مسئول قرار می‌گیرد تا در جهت پیشگیری ازجرائم انتخاباتی اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد

مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

او تاکید کرد: از این پس تمامی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳