Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، بیست و یکمین اجلاسیه استادان سطوح عالی و خارج حوزه در روز 23 آبان‌ماه در قم و با سخنرانی آیت‌الله العظمی سبحانی از مراجع تقلید برگزار خواهد شد. 

این اجلاسیه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می‌شود و سخنرانی آیت‌الله اعرافی و تجلیل از برخی استادان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم چند تن از استادان به بیان دغدغه‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی در حوزه علمیه خواهند پرداخت.

تبیین سیاست‌های تربیتی ـ تهذیبی، پژوهشی و آموزشی حوزه از سوی مدیران حوزه از دیگر بخش‌های این اجلاسیه است.

در اجلاسیه سال گذشته آیت‌الله مکارم، اعرافی و ربانی به سخنرانی پرداختند و در اجلاسیه امسال، روند پیشنهادات سال گذشته و میزان اجرایی شدن آن‌ها مطرح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا قم اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه مدرسه امام کاظم سبحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، شصت و سومین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم kartagna که شانزدهم تا بیست و یکم آپریل (۲۸ فرودین تا ۲ اردیبهشت) در کلمبیا برگزار خواهد شد میزبان اصغر فرهادی به عنوان مهمان ویژه این فستیوال خواهد بود و در کنار نمایش منتخبی از فیلم‌های فرهادی، مراسم قدردانی و اهدای جایزه‌ای با عنوان استادان به این فیلمساز را برگزار خواهد کرد.

در سال‌های گذشته سینماگرانی چون مایکل داگلاس، دارن آرنوفسکی، آلخاندرو ایناریتوگونزالس، سوزان ساراندون، تیلدا سوینتن و گاسپار نوئه مهمان ویژه این رویداد در آمریکای جنوبی بوده و جایزه استادان را دریافت کرده‌اند.

این فستیوال که با ۱۲۰ هزار تماشاگر از پرمخاطب‌ترین فستیوال‌های آمریکای لاتین محسوب می‌شود، با اعلام رسمی خبر حضور اصغر فرهادی در کلمبیا، از برگزاری مسترکلاس فرهادی با فیلمسازان‌ جوان از آمریکای لاتین با عنوان «دیدار با استادان» خبر داد.

چندی پیش مراسم بزرگداشت این فیلمساز ایرانی در بلگراد نیز برگزار و جایزه victory به او اهدا شد.

کد خبر 6080965 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل از اصفهان
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • ضرغامی: از شورای بین‌المللی «کمیته ملی موزه‌ها» و «محوطه‌ها و بناهای تاریخی» خارج نشدیم
  • تکذیب خارج شدن ایران از« ایکوموس» و «ایکوم»
  • تکذیب خارج شدن ایران از" ایکوموس" و "ایکوم"
  • برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم
  • برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز
  • ماهواره‌های کوثر و هدهد آبان ماه پرتاب می‌شوند